Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

Secret skrev 2013-06-12 13:16:14 följande:
    Se själv, inte mycket att hänga i julgran.... Skrattande

Grannens julgran var anskrämlig förra året, du hade varit mycket snyggare att titta på faktiskt!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:17:25 följande:
     Man ska inte ge ut sig själv gratis till vem som helst. Inte ens på nätet.

Och det bestämmer du för alla andra? Obestämd
  • FjärilVingad73
    Secret skrev 2013-06-12 13:20:05 följande:

ASG Skål
    Cool
  • FjärilVingad73
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:30:32 följande:
    Skärp er! Det säger väl sig själv FV, att man ska använda hjärnan?! Det är inte positivt att resonera som ni. Man måste vara mer rädd om sig och ha större respekt för sig själv. Nu syftar jag på alla dessa nästintill nakna bilderna där man posar och visar lite för mycket för att kalla de normala bilder.

Tackar och bockar, jag har inga problem med att använda min hjärna. Men min tankeverksamhet har tagit mig såpass långt att jag fattar att alla i världen inte tänker exakt som jag - och det betyder inte att jag har rätt och de fel, utan bara att vi tycker olika.

Man kan ha respekt för andras val, även om man inte gillar dem.
  • FjärilVingad73
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:45:51 följande:
    Nej du FV, jag håller inte med dig.
    Visst att vi alla tänker olika och så men vad har det att göra med alla pinsamma posebilder som man lägger upp HÄR av alla ställen? I den öppna tråden fast att det finns en sluten för dem som vill se och lägga upp vågade bilder.

Lägger man upp sådana bilder i den öppna tråden då är man bra desperat. Det behövs inte högre IQ för att lista ut det.

DU tycker kanske att de är pinsamma. Många av oss tycker inte att de är det.

Och det är en fri värld, man lägger väl upp bilder precis var man vill, eller?! Det strider ju inte liksom mot rikets lagar på något vis.

Det behövs heller ingen högre IQ att komma på att om man nu inte gillar bilderna som visas här så kan man lämna tråden...
  • FjärilVingad73
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-12 14:06:14 följande:

Precis, det är en fri värld att kommentera bilderna på sätt man vill med.
    Nope. TS säger tydligt: "ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken. Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden. "
  • FjärilVingad73
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 14:19:22 följande:
    Det är också emot fls regler att visa för avklädda bilder i denna tråden vilket den gamla s(n)ippan har gjort många gånger då hon fläkt ut fittan, röven och tuttarna.
    Sen är det även mot fls regler att avregga sig och byta nick som s(n)ippan gör några gånger i månaden. 
    Jag har inte sett hennes fitta här... Fast å andra sidan skulle jag inte bry mig heller... Om hon vill visa upp den så why not?

Fortfarande: vill man inte se - titta inte...
  • FjärilVingad73

• FjärilVingad73
    Anonym (tjockis) skrev 2013-06-12 14:36:16 följande:

Snyggt! Solig
  • FjärilVingad73
    HMD skrev 2013-06-12 14:39:40 följande:
    Vilka spiror!! Underbar sommarbild. Glad
    Solig
Svar på tråden Helkroppstråden