• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ponzi
    bonäslina skrev 2012-12-28 13:26:13 följande:
    - 20 på denna bilden så där e 5 kilo minde nu=) en fantastisk känsla infinner sig när man faktiskt får sig ett leende på läpparna när man går förbi en spegel  

Snyggt:)
  • Pentra

Lade ju in en bild i rumptråden för en tid sedan, men egentligen hör den nog hemma här i helkroppstråden... Men ist för att lägga in den här också (vilket kan bli ganska tråkigt) så tog jag nu en ny bild. Med nästan samma position, och då med mina extakilon (sedan förra bilden) dokumenterade... Obestämd 
    Behöver verkligen komma igång med träningen igen...har varit alldeles för lat sommaren och hösten som gick... Efter jul- och nyårshelgerna så är det dags att sikta in sig på att komma i skinnstället inför mc-säsongen... Obestämd 

/Pentra

• Putt B
    Pentra skrev 2012-12-28 19:43:01 följande:
    Lade ju in en bild i rumptråden för en tid sedan, men egentligen hör den nog hemma här i helkroppstråden... Men ist för att lägga in den här också (vilket kan bli ganska tråkigt) så tog jag nu en ny bild. Med nästan samma position, och då med mina extakilon (sedan förra bilden) dokumenterade...   Behöver verkligen komma igång med träningen igen...har varit alldeles för lat sommaren och hösten som gick... Efter jul- och nyårshelgerna så är det dags att sikta in sig på att komma i skinnstället inför mc-säsongen...   /Pentra

Grym bild.. perfekta former... prova tråden "mina bröst" oxå...snälla !!
  • Proppset

Lade ju in en bild i rumptråden för en tid sedan, men egentligen hör den nog hemma här i helkroppstråden... Men ist för att lägga in den här också (vilket kan bli ganska tråkigt) så tog jag nu en ny bild. Med nästan samma position, och då med mina extakilon (sedan förra bilden) dokumenterade... Obestämd 
    Behöver verkligen komma igång med träningen igen...har varit alldeles för lat sommaren och hösten som gick... Efter jul- och nyårshelgerna så är det dags att sikta in sig på att komma i skinnstället inför mc-säsongen... Obestämd 

/Pentra

Såååå snygg..bara mina lår krympt lite till så ska jag också va sådär modig.
  • bonäslina

/Pentra

skinnställ, eller inte..du e läcker=)
  • Anonym

/Pentra

Tycker eventuella kilon klär dig väl. 
  • hösthjärta

Åhhh.... SÅ avundsjuk! Såna otroligt vackra kvinnor! Och då är jag ändå hämningslöst hetero.Glad

Skulle så gärna vilja vara med och leka, men min kropp är inte gjord för såna bilder. Sorgset konstaterar jag att det är tjejer som ser ut som 20-25 som får de flesta hejjaropen. Och de som är 40+ är ju bara överjävligt läckra.Så mycket livserfarenhet och sensualitet i samma paket.Förvånad
    Beundrar er för era kroppar och ert mod att lägga upp er här. Eller förresten.... fel! Varför behöver man så mycket mod om man ser ut så? My bad. Kan ni fotomodeller inte flytta på er så i får se några "normalfluffiga" kvinnor här också?   Flört 

• Fotografen
    hösthjärta skrev 2012-12-28 22:41:02 följande:
    Åhhh.... SÅ avundsjuk! Såna otroligt vackra kvinnor! Och då är jag ändå hämningslöst hetero.Glad

Skulle så gärna vilja vara med och leka, men min kropp är inte gjord för såna bilder. Sorgset konstaterar jag att det är tjejer som ser ut som 20-25 som får de flesta hejjaropen. Och de som är 40+ är ju bara överjävligt läckra.Så mycket livserfarenhet och sensualitet i samma paket.Förvånad
    Beundrar er för era kroppar och ert mod att lägga upp er här. Eller förresten.... fel! Varför behöver man så mycket mod om man ser ut så? My bad. Kan ni fotomodeller inte flytta på er så i får se några "normalfluffiga" kvinnor här också?   Flört 
    Hejsan.
    Vet inte om vi är någon av dom du menar men givetvis kommer vi att sluta publicera här om det är att folk blir störda av det, där imot kommer vi att följa tråden med ett vakande öga ;) Skål Cool

• Serendipitet
    hösthjärta skrev 2012-12-28 22:41:02 följande:

Alla är vackra! Varför så nedlåtande mot dig själv? Det finns säkert massor här som hade uppskattat din kropp så som den ser ut. Normalfluffig låter fint. Tycker du ska samla mod till dig! Tycker alla här i tråden fått bra med kommentarer,.. en klar feel good tråd som det står uppe i ts.
    *** Ellinor 2005/09/22 *** Evelina 2012/01/15 ***
  • hösthjärta
    Fotografen: nej flytta aldrig på dig och dina fantastiskt vackra bilder på dig och din sambo! 

Skrev "fotomodeller" med en blinkning i ögat för att jag tycker att alla som visats här ser ut som sådana.
    Finns inte en chans i helvetet att dina bilder stör. Mina ord var snarast bittra ord till mig själv. Jag kunde ha sett ut som alla andra. Vill hylla alla vackra kvinnor som visas här.Skrattande

Svar på tråden Helkroppstråden