• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    some day skrev 2012-12-27 23:15:01 följande:

Godkväll i tråden Kyss
    God middag i tråden! En nästan sjukt vacker kropp du har!! Som jag sagt tidigare, man blir nästan mållös ibland när man i denna tråd ser hur fina alla är! Och nu är jag mållös igen...Snyggt!!! :)
  • Mattias39
    Serendipitet skrev 2012-12-27 23:57:43 följande:

Tack Anton :)

Andra bilden..

Kan bara säga en sak...Jäääkligt sexig!!! :)
  • Mattias39
    Nockanpockan skrev 2012-12-27 19:48:53 följande:

Hmmm.. Ni får vänta till helgen på en helkroppsbild.. Eller rumpbild... 

Nockan....Vet inte vad jag ska säga längre...du är SÅ j-vla fin!!!! Glad
  • Anonym (badsugen)
    Farau skrev 2012-12-28 01:22:54 följande:
    www.familjeliv.se/hem/farau/galleri.php?cur_a...# Ovan är en länk på bild på lilla mig (då jag inte lyckas bifoga) !!
    Å så fina, förutom att du har jättefin kropp så var det så vackra bilder.

Jag förstår att regler är regler på ett forum som är finansierat av annonsörer, men det var svårt att bli störd av dom bilderna. Oskyldiga för barn, sexiga för en kvinna och sommarlängtan för alla.  
  • straight arrow
    Serendipitet skrev 2012-12-27 23:57:43 följande:

Tack Anton :)

Andra bilden..

Fin mage!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • straight arrow
    some day skrev 2012-12-28 10:57:08 följande:

Lite baksida ocksåFlört Sorry för dålig bild, blev så suddig när jag gjorde bilden större..
    Det var en mycket vacker baksida!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • orpon
    Nockanpockan skrev 2012-12-28 10:48:03 följande:
    Jag lovar att du vågar posta.. Alla är fina, unika, vackra och snygga på sina egna vis! Jag har bara postat en helkroppsbild med kläder på.. Och sedan en bild där man främst ser mitt ansikte och bröst ( med bh ).. Har fått många fina kommentarer ändå... 

Du kan posta anonymt om du vill{#emotions_dlg.flower} 
    Äh, anonymt, trams...

Here it goes... Bring on the bad comments Foten i munnen

[IMG]i166.photobucket.com/albums/u104/hezzin/jens121228.jpg[/IMG]

[IMG]i166.photobucket.com/albums/u104/hezzin/jens121228_helkropp.jpg[/IMG]
  • Nockanpockan
    orpon skrev 2012-12-28 12:04:15 följande:
    Hmm, det där funkade ju inte.... Vill inte använda inbyggda fotofunktionen, men får väl göra det ändå..

Så här då:Så, nu ska de väl synas ändå...

Men hallå!!

Du ser ju skitbra ut!! Älskar dina tatueringar!!!

Ögongodis me like!! (Ja, jag är en sucker för tatuerade killar )
    It's so FLUFFY!
Svar på tråden Helkroppstråden