• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Redan varit med)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-25 11:30:34 följande:
    Du är garanterat fager som få och har du inte fått uppmärksamhet så skall vi ändra på det nu.

Jag har fått höra att jag har ett väldigt vackert ansikte men detta är inte en ansiktstråd
  • Ernst Hugo
    Anonym (Redan varit med) skrev 2012-12-25 11:37:37 följande:

Jag har fått höra att jag har ett väldigt vackert ansikte men detta är inte en ansiktstråd

Vilket inlägg nr var ditt då ?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Pentra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-25 11:12:25 följande:
    Nu tycker jag ni har legat av er, gott folk, se nu för helvete till å få fart på tråden igen. Så jävla upptagna är ni inte... Bilder tack !!!!!!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Tror inte det skulle funka med FL just nu... Jag skulle nog bli blockad från tråden...typ... Sitter på sängkanten och är knappt påklädd alls... Det blev seent igår... /Pentra
  • Anonym (Redan varit med)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-25 11:38:48 följande:
    Vilket inlägg nr var ditt då ?

Vill inte outa mig själv för att få "sympati- likes"

Har skrivit oanonymt i tråden innan..
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-25 11:46:46 följande:

Tror inte det skulle funka med FL just nu... Jag skulle nog bli blockad från tråden...typ...

Sitter på sängkanten och är knappt påklädd alls.
    .. Det blev seent igår... /Pentra
    Bättre omständigheter för ett trivsamt kort går väl knappt att frambringa, Underbara Pentra, plocka fram kamerahelvetet och plåta på bara. Vi, och framför allt jag, älskar dig redan som det är, å åtrån efter dig kommer inte minska om du gör som jag säger här. Nu räcker det ju inte och plåta, du måste lägga upp härligheterna också.....

Så....sätt igång !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Priapus
    Pentra skrev 2012-12-25 11:46:46 följande:

Tror inte det skulle funka med FL just nu... Jag skulle nog bli blockad från tråden...typ... Sitter på sängkanten och är knappt påklädd alls... Det blev seent igår... /Pentra
    Låter som om förutsättningarna är de bästa. Inboxnng funkar också, om du är nervös för moderatorerna...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Redan varit med) skrev 2012-12-25 12:00:35 följande:

Vill inte outa mig själv för att få "sympati- likes"

Har skrivit oanonymt i tråden innan..

Tror jag vet vem du är men, du får gärna skicka ett pm och bekräfta
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anton Chigurh
    Anonym (Redan varit Med) skrev 2012-12-25 11:28:54 följande:

Tja.. Om man inte Fröken Sverige- figur så får man ju högst en klapp på huvudet här inne så jag känner mig inte manad att lägga ut något mer

Men många vackra kvinnor finns det och stiliga karlar!
    Det finns dom som inte fått respons alls, men jag anser att alla, och jag menar alla, som postat är värda en stor eloge. Jag önskar att jag för min egen del kunde kommentera alla som postar, correction, alla kvinnor som postar, men det är/var en helsikes massa som hade vänligheten att visa sin lekamen, det går inte hinna med, liksom, samt, det skulle förmodligen upplevas som en aning tjatigt till sist om samma person kommenterade vartenda inlägg i tråden. Damerna skulle tröttna på mig, en risk jag inte är beredd att ta.

I alle fall, vi ser gärna mer av dig, RvM, du duger, jag lovar och svär på detta.... 

Jag tror mig dessutom veta vem du är. Tror......!

• Philipsson

Min avatar:)

Ja, det är jag på bilden.
  • Pentra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-25 12:02:38 följande:
    Bättre omständigheter för ett trivsamt kort går väl knappt att frambringa, Underbara Pentra, plocka fram kamerahelvetet och plåta på bara. Vi, och framför allt jag, älskar dig redan som det är, å åtrån efter dig kommer inte minska om du gör som jag säger här. Nu räcker det ju inte och plåta, du måste lägga upp härligheterna också..... Så....sätt igång !!! 

Priapus skrev 2012-12-25 12:09:04 följande:
    Låter som om förutsättningarna är de bästa. Inboxnng funkar också, om du är nervös för moderatorerna...

Funderar på att slita ner och få till något ändamålsenligt utav de röda julgardinerna...
Svar på tråden Helkroppstråden