• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (hejhej)
    redstripe skrev 2012-12-24 23:03:13 följande:

Hur kan man hata dom höfterna? Nu förstår jag inte.
    De är alldeles, alldeles för breda...
  • Priapus
    Anonym (hejhej) skrev 2012-12-24 23:42:21 följande:
    Inte alls, hejhej. De är perfekta!
  • Anonym (hejhej)
    Priapus skrev 2012-12-24 23:46:35 följande:
    Inte alls, hejhej. De är perfekta!
    SkämsSkål
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-24 23:35:53 följande:
    Jadu Antonio....Kalsonghistorien med vitt/y-front mm har jag inte med i mina bud, så det löser säkert du och Haskel på bästa sätt!
    Hur i helvete kan han haussa upp en affär och sen ta julledigt när det finns intressenter som oss? Jag ska ta ett ordentligt snack med han sen och se hur jag gör.
    Annars lät ju ditt alternativ bättre och jag tror att flickorna gillar det med än min och LOL:s daddys planer. Ska vi ge han ett gemensamt bud INKLUSIVE gräsklipparen och snöskyffeln? 
    Ett gott förslag, Mr Presso, speciellt som jag ser dig som en makalöst trevlig, snäll och gemytlig människa, ett gott exempel på hur en man man är när han är som bäst, men jag  har för avsikt att stå som egenmäktig ägare till fastigheten, och med tanke på pengarna jag kommer kosta på helrenoveringen jag nämnde tidigare så tror jag det är bäst för alla parter om jag löser in huset själv. 

Jag kan dock tänka mig att hyra ut min trivsel-inrättning efter genomförd renovering, räkna med en förhållandevis hög hyra, Mr Presso, med tanke på att jag kommer ha stora utgifter för nämnda renovering, men det kommer vara värt det. En hög hyra tyder på hög kvalité.

Hyran kommer sättas per timme, som sig bör vid denna typen av facititeter. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Anonym (hejhej) skrev 2012-12-24 23:42:21 följande:
    Nu trollar du. Flört
  • Pentra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö". Jag vann inte. Men håll tilgodo : "Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte. Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Härligt!
  • Anonym (hejhej)
    lille Birger skrev 2012-12-25 00:07:42 följande:
    Nu trollar du. Flört
    Nej... jag din kommentar som en komplimang! :)
  • Mr Espresso
    Anton Chigurh skrev 2012-12-24 23:58:17 följande:
    Ett gott förslag, Mr Presso, speciellt som jag ser dig som en makalöst trevlig, snäll och gemytlig människa, ett gott exempel på hur en man man är när han är som bäst, men jag  har för avsikt att stå som egenmäktig ägare till fastigheten, och med tanke på pengarna jag kommer kosta på helrenoveringen jag nämnde tidigare så tror jag det är bäst för alla parter om jag löser in huset själv. 

Jag kan dock tänka mig att hyra ut min trivsel-inrättning efter genomförd renovering, räkna med en förhållandevis hög hyra, Mr Presso, med tanke på att jag kommer ha stora utgifter för nämnda renovering, men det kommer vara värt det. En hög hyra tyder på hög kvalité.

Hyran kommer sättas per timme, som sig bör vid denna typen av facititeter. 
    Antinio, min käre gentlemannabroder! De orden du skrev om mig stämmer ju i allra högsta grad in på dig med och det vet du.
    Men affärer är affärer och att hyra saker har aldrig varit något för mig eftersom jag vill äga fina saker. Så det enda vi kan hoppas på är ju att Haskel masar sig fram ur snöhögen och ser till att denna affär får ett vettigt slut Tomte 
Svar på tråden Helkroppstråden