• Mattias39

Helkroppstråden

Fotografen skrev 2013-01-15 12:18:49 följande:
    Kul att gillar mina bilder Mattias.
    Det är inte så svårt att få till bra bilder. såg att det finns en tidning ute nu med ganska så bra tips i, "FotoGuiden"

Bra tips, Tack!
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 12:19:56 följande:
    Lite annat än ens egna amatörbilder tagna i gräsligt lysrörsljus Obestämd.

"Fotoguiden"...det är det som gäller för oss, Love... Glad
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 12:24:50 följande:

Haha ja verkligen Flört. Kommer nog tyvärr aldrig kunna leverera något bättre tyvärr.

Jo då...du måste TRO på dig själv... ;)
    Annars kan du ju alltid hojta till så kommer jag över med kameran...när jag läst FotoGuiden... Skrattande
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?

AAAAAARGH.....det  är INTE för mycket svank....!!! Jävlar, vilken sexig rumpa du har!!! Vill känna på den också, faktiskt... Tungan ute
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-15 13:26:31 följande:
    niceelinice rumpa är grym och den kommer jag inte ens i närheten av men kan bidra med lite inoljade ben

Ååååh....jag vill smörja in dom...är det OK om jag drar ut på det och håller på lääääänge? Glad
    Väldigt,väldigt läckra,snygga ben du har!!!!
  • Mattias39
    porkypeggy skrev 2013-01-15 14:43:42 följande:

Åhhh...herregud!! Så gudomligt snygg o sexig!! Flört Höll ärligt på att sätta kaffet i halsen!!
    Du hamnar dig verkligen upp i bland Topp 3 i denna tråd...enligt min egen personliga lista! Fantastisk kropp!!!
    Också här anar jag en hel del träning bakom den kroppen...!! :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-15 13:49:53 följande:
    tid kommer absolut behövas, de har ju en baksida med och man måste ju smörja in hela kroppen...eh jag menar benen på samma gång GladFlört

Jag lovar...jag smörjer med glädje hela kroppen Skrattande
  • Mattias39

Ääääsch....får väl lägga upp en ny till då, även om det tyvärr blir dåligt med variation på bilderna...

• Mattias39
    A82 skrev 2013-01-15 15:27:33 följande:
    shit altså, hittar inga andra ord än shit altså
    vilken goding du är!!!
    Hjärta 

Tack....detsamma!! Hjärta
     Din tur igen...
  • Mattias39
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 15:28:42 följande:
    Mattias: Åh! *satte kaffet i halsen*

Mer! :-P (Japp, jag är girig)

Skratt...Blir bara upprepning av samma sak känns det som...handlar bara om hur mycket/lite jag vågar visa för stunden... :)
    TACK!! Solig
Svar på tråden Helkroppstråden