• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (Inte nöjd) skrev 2013-01-11 14:38:41 följande:
    Gråter en skvätt här! Tack för dina vänliga ord! Du gjorde min dag!

Och du, och alla andra här inne, har gjort min dag...Tack!
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 15:09:14 följande:

Såhär går jag klädd (under) på jobbet.

Trevlig helg alla glada  {#emotions_dlg.flower}.

Loveheart...jag har tyvärr slut på alla superlativ som finns...så du får nöja dig med att jag säger att du är alldeles fantastiskt, underbart, otroligt snygg!! Jag skulle egentligen vilja hitta ngt annat ord som beskriver dig ännu bättre...men jag kommer inte på ngt bättre. F-n också! Glad

Sen har ju er nya trend med att visa upp vilka underkläder ni har på jobbet förstört lite på mitt jobb...Nu kan jag ju inte ens prata jobb-frågor med de tjejer som finns här utan att börja fundera på vilka underkläder de har... Flört

• Mattias39
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 23:31:39 följande:
    Nu är bilden liten men den får duga :) 

Fantastiskt....Efter att ha sett din bild i brösttråden så satt jag här och tänkte att dagen har börjat på ett trevligt sätt...och att nu kan dagen inte bli bättre...Men det kunde den!!! Glad
    Snygg figur, perfekta proportioner!! Hoppas verkligen att vi får se fler!! Flört
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 10:46:01 följande:

Ser inte mig själv på det sättet men det är möjligt att jag uppfattas som så av andra.

Jag ser dig som jävligt PERFEKT!!! :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-14 10:53:30 följande:
    Har spanat in er på avstånd hela helgen och fy skäms på er vad ni är fina.
      och för det få ni alla en stor      

Detsamma A82...herregud vilka fina ögon du har!!! Och den där munnen...mmm...SNYGG och SEXIG!!!!!!!!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 11:48:09 följande:
    hoppas ni haft en bra helg!
    Här har det tränats en hel del Glad
    Därav bilder i träningskläderTungan ute
    en del kvar att jobba på, men yngsta barnet är inte ens 1 år än, så jag är väl ganska nöjd hittills

Helgen har varit bra, hoppas din också varit det! :)

Jag ser at tdet tränats en del...och inte bara under helgen utan massor under senaste året! Vilken sjukt vältränad,snygg kropp du har! Glad
    Jag tycker att det är fantastiskt hur du på mindre än ett år går från gravid till så vältränad. Önskar att jag själv lyckades så bra som du har gjort!!

Väldigt,väldigt snyggt, och GRATTIS till bra utförd träning under året! Om jag är avundsjuk...? JAAA, mycket!!! Glad
  • Mattias39
    Whoopa skrev 2013-01-14 11:54:19 följande:

Måndag och halva dagen har redan passerat! Snart helg igen!
    Idag är det blått som gäller!

Vet inte vad jag ska säga Whoppa....du är alltid så himla fin!! Och du har alltid fina,snyga underkläder...! En superfin tjej är du!!! Glad
  • Mattias39

Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 11:57:28 följande:
    tack!!
    då kanske jag inte ska avslöja att jag började träna i oktoberTyst Oskyldig

man kanske kommer kunna vara avslappnad på stranden denna sommaren iaf
    Ja är du inte avslappnad och bekväm i den otroliga kroppen så vore det konstigt!!
    Tränat sedan okrober bara? Jag behöver VERLIGEN tips av dig!!! Glad
    Whoopa skrev 2013-01-14 11:59:23 följande:
    Vad snälla ni är såhär i början av veckan.
    Är vi alltid... Glad
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:05:26 följande:
    löpning 5-6 dagar i veckan, plankan och en massa situps, igår blev det 325 st Solig
    känns så bra!!

Gillar också löpning. Kör du långa, energikrävande pass eller korta, men intensiva? Eller varierat?
    Situps har jag börjat med, men har bara blivit 100/dag än. Ska öka allt eftersom. 325...det tar nog ngn månad innan jag når dit... Flört
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)
    Ja du....Fy F-N vad du är snygg!!! Hela du är helt magnifik!!! Ryggen, benen, armar...allt är i absolut toppskickt!!! Så otroligt läcker!!!
Svar på tråden Helkroppstråden