• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (tvilling) skrev 2013-01-09 18:34:59 följande:

Så här  ser man ut om man är 30 år och tvillingmamma. Helt ok är det väl, kunde varit värre. :) 1,70 lång, ca 70kg.
    Du är långt bättre än okej....Solig...och det där håret får mig att smälta! Flört
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Oh jäklar! Förvånad Det syns verkligen att du tränar mycket och det där fodralet var verkligen läckert på dig.Glad
    Dock är du på tok för smal för min smak men tack för jättefin bild! {#emotions_dlg.flower} Solig
  • Tom Araya
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-09 21:05:16 följande:

www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG

www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG

www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

Snäll avser jag inte att vara, snarare ärlig {#emotions_dlg.djavulsk} och jag tycker du har en mycket fin kropp och efter 2 graviditeter samt övervikt har du rätt att vara väldigt stolt med det utseendet. Solig
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 21:08:14 följande:
    Foten i munnen Här är det allvarligt minsann!!! Inte bara bortplockade inlägg för en liiiten liiiten bröstvårta, tom stoppad från att vara anonym?! Det var det värsta vilka grova brott jag gör mig skyldig till... (Undrar om jag kommit på varför jag mestadels läst på fl läänge länge, utan att delta i diskussionerna?)

Som om det skulle stoppa mig, come an bara fl!! ;)

Är det sådana här bilder ni vill ha, ja då ska ni få det! Okammad, pyjamas och tjocksockar!

Men det är fan Hela kroppen! I helkroppstråden! Så försök komma med ot nu om ni kan ;)

G'natt...
    Du ser ut att ha alla fysiska attribut man (jag i alla fall) önska på en kvinna....Flört...sköna former och ett vackert, långt, mörkt hår...Tungan ute...tack för att du visade det på bild. Glad {#emotions_dlg.flower} Solig
  • Tom Araya
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!
    Du är som en kamelont du...byter utseende kors och tvärs och det ena finare än det andra....härlig bild på en riktigt snygg tjej. Glad
  • Tom Araya
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-10 08:22:37 följande:

God morgon och TACK! Vilken grej att komma in här och se allt fint ni har skrivit!

Jag har en väldig hatkärlek till min kropp. Kommer från en familj där kvinnorna (mamma och mormor) alltid har bantat och tyckt dom inte duger och det är klart att det smittar av sig när man växer upp! Min midja och höfter är väl det störta föremålet för min hatkärlek, tycker det är oerhört fint på alla andra men inte på mig, när det blir så markerat. Men det blir bättre och bättre! Klart jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är fin. Min man avgudar mig och det är bra. :) Bjuder på en till såhär från morgonen, har censurerat bröstvårtor för annars blir jag väl skjuten av FL. ;)

Dina bröst ser naturligt vackra ut. Jag har full förståelse för din man, det är din kropp värd.
    Tack för vi också fick fröjdas av den. Glad {#emotions_dlg.flower} Solig

• Tom Araya
    Anonym (fru) skrev 2013-01-10 10:21:48 följande:

Min jeans rumpa
    Oh, de där satt som om de var ditt eget skinn...mycket läckert! Tungan ute
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2012-12-19 10:50:50 följande:
    Efter att gått ner 13 kilo sen i februari så är det bara 5 kilos övervikt kvar innan jag är nere på normalvikt :)

Hur har jag kunnat missa denna...? Skäms Vilka vackra läckra former Glad och som vanligt kan jag inte låta bli att kommentera när jag ser en lång fin hårman på en kvinna, mycket vackert! Flört Solig
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-08 15:59:16 följande:
    Jo men alltså.... trots mina (nu mer få) överviktskilon och min allmänt degiga kropp så bjuder jag på ett par bilder i underkläder Flört
    Magen känns som en katastrof då den vägrar dra ihop sig, har en del fladder som inte vill gå tillbaka efter graviditet och nu är det "bara" 6 kilo kvar till målvikten också :)
    Har gått ner ca 20 kilo på drygt 1 år.

Nanime skrev 2013-01-09 14:15:18 följande:
    Jag slänger in en till bild xD

Till att börja med måste jag ge dig beröm för din envetna ansträngning att gå ner i vikt med lyckat resultat och så tacka för att du visade dig på bild (trots att du inte nått målvikt) och jag tycker du är en fröjd för ögat redan nu. Solig

• Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:02:36 följande:

Tackar.
    Det är ju tur vi människor gillar olika =)
    Absolut...det finns något för alla smaker och alla (nåja, de flesta i alla fall, definitivt alla här...) är vackra på sitt sätt. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden