• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (Doll) skrev 2013-01-07 22:17:45 följande:

Det visade sig att jag tydligen är heeeelt utsvulten på komplimanger.... Andra sidan av samma 42åriga 2barnsmamma.
    Neeeej, du ljuuuuuuger!!! Skrikandes Man KAN INTE vara så läcker om man är 42 och tvåbarnsmorsa!  Obestämd Drömmer Flört

• Tom Araya
    RedHotDarling skrev 2013-01-07 22:46:17 följande:

kör en till då hehe! {#emotions_dlg.flower} 
    Åh jäääsickens en sån grann...Flört Solig
    Den bilden var verkligen het och jag gillar att det är lite längd på håret på denna bild.
  • Tom Araya
    RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:06:44 följande:

Men menade inte såå! Å stöt på så många du vill, det gör jag Solig   Menade att du har en fin stor tutte å jag vill också ha 2 lite större fina tuttar, men jag har i alla fall små fina tuttar! Det är bättre än ingen tutte alls Skrattande
    I inlägg #4400 ser det inte alls ut som att du har särskilt små tuttar...har du fyllt den BH'n med strumpor eller? Skrattande
  • Tom Araya
    Anonym (K) skrev 2013-01-08 00:36:54 följande:

Är inte så frisläppt att jag lägger upp naket utan kör på fullt påklätt. Är i min absoluta bottenform någonsin men jobbar på att komma i form igen till sommaren. Få tillbaks rumpan

Är 22 år och har ett barn på 1 år
    Bottenform?Förvånad Inget fel på den kroppen och jag undrar hur du ser ut till sommaren...en female hunk!? Drömmer Flört
  • Tom Araya
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)

Så där kan man också se ut, ja och det är inte fy skam. Solig Mjuka, kramgoa former. GladTack för trevlig bild gurkan (undrar över det nicket DrömmerSkrattande).
  • Tom Araya
    Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:05:07 följande:
    Jahopp här är en bild på min kropp...

Känns nervöst att lägga ut bild.... Jag tränar massor och ofta och ändå har jag kvar både massa fett på lår och rumpa samt lite överskott på magen o bristningar, men efter 2 barn så får man helt enkelt vara glad att kroppen fungerar  som den ska, mer än över att den ska se ut som den ska..

Med den rumpan har jag överseende med det andra....lovar! Solig Får vi fler bilder?Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-08 12:07:50 följande:
    Nytränad Tungan ute

Vältränad. Tungan ute
  • Tom Araya
    Fröken reserverad skrev 2013-01-08 13:16:20 följande:

Rumpan har ni ju redan sett
    Mycket vacker fröken. Gillar ditt hår med.Glad Solig
    Rumpan ser jag gärna mer av...Flört
  • Tom Araya
    thessa skrev 2013-01-08 13:55:50 följande:
    bjuder på en sista bild såhär på en grå tisdag :) Solig

Hoppas verkligen inte det är sista thessa....
    Tack för ännu en fin bild på dina fysiska kvalitéer.Flört Solig
Svar på tråden Helkroppstråden