Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2015-03-04 09:51:25 följande:
    Bjuder på en påklädd bild i dag

Herrejävlar...Hjärta Hjärta Hjärta....GUMMAN !!!.....AAAAAAAAAH...littleman1.gif.......bed.gif

Jag håller mig till. Påklätt.

Pussdance4.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2015-02-28 23:59:58 följande:

En sen fredagsrumpa...

/Pentra
    ...och du, Pentra.....FUCK alltså, den där röven....yay
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2015-03-10 19:13:00 följande:
    Herregud vilken vägg :).. Vissa lever gott med Anton ser jag ;)
    Nu klickade du fel, brukar vara anonym när du i vanlig ordning kommer med dina patetiska, irrelevanta påhopp, doktorn !!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-11 20:00:05 följande:
    Varför grälar ni två? Har ni krigat om samma brud? I så fall vill jag gärna påminna om att det finns fler fulländande kvinnor som kan tänkas intressera sig för en doktor.

Häpp. 
    Doktorn lider av mindervärdeskomplex, han kan inte smälta att jag är så mycket bättre än honom.

alla sätt.dance.gif
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2015-03-12 08:36:32 följande:

Kan berätta att för ett tag sedan, när jag sökte på vc för ömma fötter samt ömma och stela axlar,

så slog en läkare fullständigt ner på min svank.

Han klagade på den och påpekade på ett negativt sätt att den inte bara var för uttalad (dvs. att den var felkonstruerad) utan att den även satt på fel ställe! Jag var innan dess glad över att jag inte var som en planka baktill, efter alla graviditeter etc, men den dagen gick jag från mottagningen och verkligen kände mig som att jag sålt smöret och tappat pengarna... ... Så; även om jag nu blir förlägen; tack så mycket, snälla du, för dina värmande komplimanger! smile1.gif De gungar verkligen upp och bildar en glädjande motpol! smile1.gif ... Kram, Pentra
    Jag tror mig veta vad den doktorn hette du var hos, Pentra, det finns vissa doktorer som har en vidrig människosyn, som tar chansen att mobba så fort dom ser någon dom inbillar sig är mottaglig....

Bry dig inte, UNDERBARA kvinna, du har en gudomlig svank, du ÄR en gudomlig kvinna.
    Tro inget annat, Pentra.Hjärta låt ingen annan försöka inbilla dig något som är ren lögn. 

Ha en riktigt skön dag.shiny.gif

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-12 08:47:20 följande:
    Bidrar med en lite äldre bild, hoppas följer andra efter och bidrar,  så att tråden återfår sitt liv igen istället för en massa tjafs! SkrattandePicsArt_1402657700359.jpg
    (och god morgon Pillare! Skrattande)
    Otroligt snyggtGlad....riktigt jävla grann.thumbs_up.gif

Kram //Anton
  • Anton Chigurh

Det känns förbanne mig som sommar här på södra halvklotet...

....dags att börja på utejobbet således.

KRAM dance.gif

Och, "Första" !!!  ...fan så vackert. Spets är ALDRIG fel. Å så på en så vacker kvinna som dig. Underbart...shiny.gif
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2015-03-17 12:55:06 följande:
    Alltså fan Anton, du förvrider min skalle. En kropp som en grekisk jävla Gud, förbannade gubbe!!!! smile2.gif
    Aaah....tackar så mycket, min förtjusande kvinna.Hjärta Du vet tamejfan hur du skall glädja folkGlad 

Ha en fortsatt jädra skön afton.

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-18 11:51:10 följande:
    Lost var en självgod stropp!!
    Hyggligare kille får du fan leta efter, NOEL är en hyvens på riktigt.

(NOEL aka LiT).
  • Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-18 12:07:07 följande:

Skall inte börja dagen med att driva med er. Om ni nu inte förstog det är jag LIT-Noel-Leon...Neol.

Det var faktiskt en ren slump att jag reggade det här kontot idag. Såg din kommentar först efteråt Jane. Lite skumt faktiskt, du verkar kunna påverka mig med tankens kraft, undrar om det funkar åt andra hållet också.

Det var härligt att möta lite kärlek det första jag såg här när jag tittade in. Har såklart spejat lite även utan konto då och då Glad

Så tack igen Anton som tryckte till Neol för det där hemska påhoppet Kyss...Du är den perfekta vapendragaren. Vi kan bli de tre musketörerna. Bara du fixar en mustasch Jane så skall det nog gå bra.
    Helt ärligt, NOEL, jag hade det på känn, men med den kommentaren trodde jag att det var ett av dom evinnerliga rövhålen som dykt in.

Bra jobbat. Och varmt välkommen tillbaka. bud.gif
Svar på tråden Helkroppstråden