Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-12-10 21:40:35 följande:

Så, min ståndaktige tomte
    ...

kom in till tomtemor i värmen nu...Drömmer
    Kan du ge dig på att jag gör, kommer i, eller in...ja, både och, typ, till den absolut vackraste Tomtemor gud har satt på det här förbannade klotet...

Puss WetKiss.gif

Din alldeles egen Tomte

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Fröken36 skrev 2014-12-10 17:19:05 följande:
    Hade du visat delar av ditt ansikte Anton? Jag vill se isf, är så sjukligt nyfiken av mig. Drömmer

Sen tror jag vanligtvis inte på tomten, men du har fått mig att tro som ett litet barn igen.

Säcken verkar vara full av överraskningar. I like. Skål
    Njaa, jag är hyfsad försiktig av mig, Fröken, det finns några få härinne som fått se kålroten på mig. Men dom är få. Finns någon av er som faktiskt sett mig kvar i tråden får ni gärna ge ert ärliga omdöme om mig, Positivt som negativt, bara ni är ärliga. 

Och jo, visst är det så, ang säcken....eller tomteluvan i detta fall.Glad

Och tack så mycket, Fröken....WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-12-18 05:30:38 följande:
    I dag fyller helkroppstråden 2 år, så jag har valt en bild med lite jubileumsstil{#emotions_dlg.flower}....också är det ju naket också så klart...hur naket det är får ni gissaFlört

Herregud, HjärtaGummanHjärta orden kommer inte räcka till, finns INGEN möjlighet att göra dig rättvisa. Det behövs liksom heller inte. Bara titta på bilderna. Gud i himmelen.....love1.gif

Pussblowkiss

Din //Anton
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2014-12-17 22:32:11 följande:
    Kvällsrumpa..

FAN vilket arsle, Allie, du är då nåt så in i helvete grann...Glad
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2014-12-18 10:18:13 följande:

Du är fantastisk, Celine...!! smile1.gif
    Han har fått en härlig kvinna att njuta av,    den käre Anton...! smile1.gif
    Det kan du ge dig fan på att jag har, MatteGladden mest underbara HjärtakvinnaHjärta som gud har skapat.... 

Ha en riktigt skön dag, Du...å alla andrashiny.gifsåhär på jubileumsdagen.

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-12-18 10:50:31 följande:
    Tack min älskade, älskade Anton. Lägg upp en bild själv, min snygging <3, nu när det är 2års-dag smile1.gif
    Puss :-*
    Din Celine
    Aaaah, min GummaHjärta bara för att det är du.....blowkissså...

Tog denna igår, som du vetWetKiss.gifå jag är förbanne mig inte nöjd med den, men jag vet att du är det. Och det är det enda som spelar roll.

....så jag skickar med en repris åssåshiny.gif

PUSS4u
  • Anton Chigurh
    Arcnice skrev 2014-12-21 22:45:18 följande:
    Som Aros02 säger är det en reprisbild tagen före jag blev sjuk, men tack för alla komplimanger det värmer Solig.

Har varit drabbad av en efterhängsen halsfluss, men som tur var inte varit sängliggande.

Imorgon blir det träning äntligen igen i alla fall Skrattande.
    Ett jävla aber att vara tvingad till uppehåll, frustrerande....hoppas du kommer igång ordentligt igen, Arcnice, och du har en grymt vacker lekamen...thumbs_up.gif

• Anton Chigurh
    Arcnice skrev 2014-12-21 22:57:31 följande:
    Tack Anton. Kan ju bara säga detsamma om dig Glad.
    Tackar...beer.gif
  • Anton Chigurh
    Mrs Okänd skrev 2014-12-18 11:26:18 följande:

VARFÖR är du inte nöjd med den ???
    Lyssna på kvinnan din...Skrattande
    Därför, Mrs vacker, att jag vinklar in min biceps på den senast tagna bilden (den översta) och det stör mig nåt gruvligt. Jag ser ju egentligen ut som på den nedersta bilden. Att inte mina biceps kommer till sin rätt är ju nästan att betrakta som en smärre naturkatastrof.....

Fåfäng är bara förnamnet. Jag vet !!!

Kram //Anton

(Jag lyssnar dock alltid Hjärtamin kvinnaHjärta hon är nämligen smart på riktigt. Och det är du också, Mrs Vacker, jag känner ju dig bakom kulisserna och vet att du också är begåvad på riktigt.)Glad
  • Anton Chigurh
    Mrs Okänd skrev 2014-12-22 10:04:56 följande:

Tack, det var väldigt fint sagt av dig! Insidan kommer alltid att vara det viktigaste!

GOD JUL till dig!!!
    Å detsamma till dig, Mrs Vacker.....sleigh1.gif
Svar på tråden Helkroppstråden