Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-09-07 17:46:47 följande:

Nytagen bild
    AAAAAAH, GummanHjärta minnesbilderna som poppar upp här.....skulle få mig avstängd 5 livstider, minst, om jag så att säga la upp dom på bild. 

FAN så vacker du är...heartbeat.gif

Jag tror folk fattar andemeningen i mitt inlägg !!!!!!

Pussblowkiss

Din Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ensamärstark skrev 2014-09-07 17:55:10 följande:

phpRtiCrk43551.jpg
    Hallå tråden smile1.gif det är ju galet vad vackra bilder ni lägger upp! Här är en från mig
    Det där är en riktigt jävla läcker röv,shiny.gif jösses alltså........thumbs_up.gif
  • Anton Chigurh
    Doctor Why skrev 2014-09-07 18:41:53 följande:
    Men jösses...nu rodnar jag på riktigt Skäms
    Jag blev fet pga en arbetsskada / depression och har först nu kunnat börja träna igen och är nu ganska nöjd med min kropp.

Tack för dina fina ord {#emotions_dlg.flower}
    Så lite, Doktorn, och faktum är att du är värd mer än så.Solig Och det menar jag...

Tråkigt å höra att du råkat ut för det du nämner här och en stor eloge för att du har "tagit tag i det".

All...ALL lycka till på vägen....Skål
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-09-08 16:57:22 följande:
    Var glad över dina bröst smile1.gif .De är fina och fylliga !.Mina brösten är också ojämna...och jag har stora bröstvårtor....

Det brukar vara uppskattat det också smile1.gif
    NÅT SÅ IN I HELVETE.....heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-08 23:22:27 följande:

Bara för att sen del vill se mer bilder av mig så bjuder jag på ett till randigt bildkollage sen får det vara slut på randiga bilder för den här gången så man inte blir långrandig i tråden   
    Herregud, Solar, det är inte klokt, du så.....jävla.....vacker. Du ÄR en riktig skönhet....Glad

• Anton Chigurh
    Nanime skrev 2014-09-24 12:16:34 följande:

Tittar in och säger hej med en påklädd bild :P
    Herrejävlar, Nanime.......du är verkligen otroligt vacker.Glad
  • Anton Chigurh

Det ÄR snart jul, och jag har förbanne mig inte hunnit fixa bild till årets julkort, så ni får hålla tillgodo med en repris.

Kram //Anton santawave.gif

• Anton Chigurh
    Doctor Why skrev 2014-10-02 18:43:38 följande:

Från 115 kg till 108 kg på 5 veckor.

När jag når 105 så börjar jag styrketräna igen.
    Doctor Why skrev 2014-10-02 18:43:38 följande:

Tack C {#emotions_dlg.flower} Hjärta

Jag lär ju inte bli så vältränad som Anton, men jag ska försöka få till kroppen så bra jag kan Solig

Kram.

Underbart...Doktorn...UNDERBART,Glad jag gläds med dig, det är riktigt jävla bra att du har gått ner som du har, 7 kilo ner på 5 veckor...helt perfekt "takt"....det gör att det liksom blir mer hållbart än att du som många andra skall minska 3 kilo i vecken, eller mer. För jädra bra jobbat.thumbs_up.gif

Du verkar sannerligen veta vad du håller på med, och jag önskar dig ALL LYCKA TILL i fortsättningen också, men fan....vänta inte med att börja styrketräningen, finns ingen som helst anledning till att vänta. Du snackade om S.A.T.S tidigare, det är bara å på't, du bestämmer själv takten.

Om precis som min förtjusande HjärtaCelineHjärta sagt tidigare, du behöver verkligen inte bli smal och muskulös i kroppen, du duger precis som du är, en man med din personlighet kan inte bli vackrare än vad du är, Doktorn. Men sen finns det självklara fördelar med att träna regelbundet, inget jag behöver rabbla här, men tro mig, du duger precis som du är....

Kroppen är liksom bara ett skal, det är vad som är under skalet som räknas, och där, min gode vän,friends.gif innanför ditt skal...finns det ingen mer underbar personlighet än din.

Hoppas att du får en riktigt skön helg, Doktorn.

Mvh //Anton
  • Anton Chigurh
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-05 01:19:35 följande:
    Nej det vimlar inte av starka personer här... det vimlar av mycket osäkra människor som får en bekräftelse genom att få höra att deras kroppar duger. Duger till vad? Jo till onaniobjekt, jag vet inte om det kallas för starkt. En stark person vet sitt värde utan att behöva visa sin kropp och få uppmuntrade rop till den. Många av er har partners, vet dom verkligen om vad ni gör?

Eller frågan är kanske varför gör ni det utan er partners vetskap? Får ni inte den uppmärksammhet ni behöver hemma? Att ständigt endast bli bedömd av sin kropp är ytligt, dessutom om man tittar på vad killarna kommenterar här så säger dom hallejuja till varje kropp som visas, fet som smal. Inser ni inte att ni bara är objekt för div runkfantasier.

TYCKER SYND OM ER!
    ....nu blev jag ju nästan lite rörd här !!!
  • Anton Chigurh
    Aggroman skrev 2014-10-06 22:13:22 följande:
    "Att tråden börjar bli lika gammal som öknen var det ingen som tänkte på"
    Los Angeles...STORSTADSOMRÅDE.....12 872 808 invånare. Snart har varenda jävel läst tråden. Typ.

Jag vet inte om det kan vara nyttigt !!! 

Svar på tråden Helkroppstråden