Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 10:58:43 följande:
    Jisses vilken vältränad mage du har!! Förvånad
    Går ingen nöd på dig ifall tvättmaskinen går sönder förstår jag. smile1.gif
    Jätte fina bilder. (jag kan se båda..?)
    Tackar så väldans, Mamita shiny.gif och nu har jag förvisso, alldeles nyss, köpt mig en sprillrans Samsung, en SJUKILOS maskin, för 8000 spänn (och faktiskt en torktumlare också) men dess förinnan var det bra att alltid ha tvättutrustningen med sig. Ja, det är rent för jävligt. 8 lakan för en sketen tvättmaskin när du kan nöja dig med en tvättbräda, se bara hur dom gjorde på 1800-talet....tvättade med brädor, och inget förbenat gnäll för det inte. Nä. Nu är det ett jädra gnällande så fort strömmen försvinner. Eller nåt. Då kan du liksom inte tvätt. Utan ström. Typ !!!

Nu.....börjar det nästan balla ur här så jag....skriver om nåt annat. 

Jag har förövrigt även en annan typ av utrustning jag alltid bär med mig. Inte som jag använder när jag tvättar, gud förbjude, men vid annan typ av.......verksamhet. En mycket uppskattat utrustning, min kvinna är mycket nöjd med...mitt val, av utrustning. Mitt val är kanske å ta i, men faen.....ja. Jag vill inte ha ytterligare en varning, så jag överlämnar resten åt din fantasi.

Och jag får tillägga att du är en för jävla vacker kvinna, MamitaWetKiss.gif

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Verkar det som ett pågående kapningsförsök. Av tråden. Så....

Mmm.

Jaja, jag skall strax åka till kneget......

• Anton Chigurh
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-25 12:37:08 följande:
    Snygg-Anton! Repriser är helt ok när det är så bra bilder smile6.gif
    Aaaaah, så underbar du är, min vackra, kurviga kvinna, jag blir riktigt glad. TACK så mycket...WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    Quexet skrev 2015-02-25 19:37:03 följande:

Wow på bilderna, bor du på gymmet?! Drömmer
    Tackar, mitt förtjusande, underbart vackra Quex....och nej, jag bor inte på gymmet, jag tränar inte mer än 6 dagar i veckan, 2 pass om dagen, på vardera 4 timmar, så att säga att jag bor på gymmet är å ta i. En smula.

Faktum är, att jag har skaffat mig den lekamen jag har med lång och målmedveten träning, såklart helt utan AAS, det är en kropp byggd på ren och skär vilja, en helvetes massa mjölk, och massor av proteinpulver, och, det innebär att det är muskler som "sitter" liksom, har lagt på mig ungefär 20 kilo muskler totalt, numera tränar jag i snitt 3 dagar i veckan, 1,5 timme varje gång, fast då tränar jag, jag går inte omkring och snackar, möjligen spänner jag mig lite extra framför speglarna ifall det är Damer närvarande som tror jag inte ser deras trånande blickar. 

Och så bränner jag en helvetes massa kalorier med långa promenader, det blir 4-5 dagar i veckan, 15-25 km per gång, fast jag har legat av mig lite, är mitt uppe i en flytt till provinshuvudstaden, men när jag är klar så blir det ut å traska igen. Gymträningen drar jag dock inte ner på.

Lite så.

Mitt vackra Quex.....Solig

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2015-02-25 21:15:11 följande:

Min Anton KyssDu är så sexig, så manlig Hjärta. Hittar inte ord ,så du får en bildFlört

...och som också får bli dagens magbild,från mig 
    AAAAAAAAH....GUMMANscaryluv...FÖR I HELFWETE så grann du är, så helvetes SEXIG, jag kan knappt fatta att det är min himmelska kärleksgudinna på bilden. FAN SÅ FIN DU ÄR.luvhugs.gif

Ingen människa kan vara så vacker som vad du är. Du måste vara en skänk från ovan. Du måste vara en gudinna. En kärleksgudinna. Min....kärleksgudinna. 

Jag är den lyckligaste mannen på klotet. Tack vare dig, Gumman.Hjärta

PussblowkissDin Anton
  • Anton Chigurh
    Wally skrev 2015-02-26 07:58:20 följande:
    Torso var det idag lr?
    Jupp.Vi kör på det, Wally. Jävligt snyggt det du visar upp....grr

Blåkläder bälte !!!  Kör jag också med på jobbekläder. Sketabra.Glad

Å jag skall inte va sämre jag.

Ett styck torso coming up.

Således:

Fast inget Blåkläder-bälte. Tyvärr.

Kram //Anton

• Anton Chigurh
    Mandis90 skrev 2015-03-03 20:59:06 följande:

Det här blir min första och sista bild i denna tråd.

Bästa tänkbara början, Mandi, och ett otroligt vackert slut.Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-04 09:09:52 följande:
    Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! Solig

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! Flört

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! Kyss
    Du ÄR en riktig skönhet....shiny.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 21:52:56 följande:
    Härligt!
    Jag börjar...
    Jag är i ett badrum...
    Badrummet har kakel på golvet...
    Vitt kakel...
    Med fogmassa emellan det vita kaklet...

Här får du till och med bild på när jag står i badrummet (eftersom jag är förbannat generös med ledtrådar som du ser)
    phpZ3fBdQ46114.jpg
    Herregud, Mamita....vilken kvinna du är.littleman2.gif Och vilket vackert badrum. Eller......ja.
  • Anton Chigurh
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 10:45:49 följande:
    Den var så fin den bilden Mamita, så jag försökte göra en Lost variant på den. Lyckades inte få med lika mycket av min kropp dock. Vet inte hur du gjorde? Är du så himla liten... smile5.gif

Jag älskar dig, NOEL, det vet du att jag gör, men fan alltså, om jag tvingas välja mellan att sätta på dig...eller underbara Mamita, så drar du....kortaste strået. Ta inte illa upp, NOEL, du vet att du är min favorit som manlig modell oavsett.

Kram //Antondance5
Svar på tråden Helkroppstråden