Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (välutrustad) skrev 2014-11-26 14:47:41 följande:
    Du vet hade jag dragit ner mina långkalsonger på bilden hade jag blivit avstängd..

Men varför bryr du dej om kläderna, det är väl inte det som är det visäntliga här

utan det 21 cm innehållet...
    ...förövrigt kan jag meddela att innehållet, 21 cm enligt egen utsago, är mig totalt ointressant. Och med totalt ointressant menar jag att det intresserar mig lika mycket som hur lång tid det tar för Beckers Fönster & Snickerifärg att torka vid 18 graders värme och en inte alltför jävla hög luftfuktighet.

Lite så. 

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Linnea1994 skrev 2014-11-26 14:58:44 följande:
    Varför skulle det vara relevant i den här tråden????

Tycker att det är bra att killen har varmt under nu när det är kallt ute. smile1.gif
    Nu är det som så, Linnea, att jag tycker bilderna som Damerna visar här i HKT, dom är för jädra fina, och i mitt tycke, så är dom i en klass för sig, alltså bilderna där Damerna har kläder på sig, rätt sorts kläder i rätt bildkomposition vill säga. När du döljer mer än du visar, på ett konstruktivt och sensuellt sätt, så slår det, i dom allra flesta fall, nakenbilder med hästlängder. Så ja, Linnea, kläder är i högsta grad relevant.

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    NattaLind skrev 2014-11-26 15:17:51 följande:
    Och nu är det ju så att detta ska vara en "feelgood"-tråd, där man får posta (nästan) vad man vill på sig själv utan att bli kritiserad.

Så sluta diskutera irrelevanta saker och håll dina negativa åsikter för dig själv! :)
    Vad i HELVETE !!!

Jag har inte kritiserat någon, Lind, jag har definitivt inte luftat någon NEGATIV åsikt, det enda jag sa var att, citat :

"Jag får en viss association till Svansjön här !!! " slut citat,

Hur fan du får det till att jag kritiserar postaren NEGATIVT...det övergår mitt förstånd. Jag har nyligen varit och tittat på Svansjön, i RYSK uppsättning, med ryska dansare (inget jag kommer erkänna öppet dock. Anton Chigurh tittar inte på balett....! ) och jag har redovisat i en annan tråd att jag.....blev fascinerad, låt oss hålla vid det, av att du ju för böveln såg HELA JÄVLA PAKETET på dom manliga dansarna, en fascination som jag fått lida för så det räcker redan, jag fick en redig skopa ovett av min HjärtakvinnaHjärta eftersom jag talat om för henne att min största behållning av baletten var att jag tänkte på henne under tiden. Och nu tror hon att jag satt och glodde dom manliga dansarna i skrevet under hela förbannade föreställningen. Så det så....

Hon (min HjärtakvinnaHjärta) har nämligen en kropp och ett utseende som vida överstiger samtliga kvinnliga dansöser i baletten så jag satt bara och var sådär lyckligt belåten med att ha den mest underbara kvinna som gud har skapat. Men jag kunde inte låta bli att fascineras av paketen som visades upp eftersom dom manliga dansarna hade lika trånga kalsonger som "Välutrustad" på bilden nedan. Vita förvisso, men lika trånga.

Och därför skrev jag som jag gjorde, hur i helvete du, Lind, får det till nåt negativt. Det begriper jag inte. Men så är jag också trög av naturen. Typ.

Jag tycker nog att "Välutrustad" ser ut att ha ett fint paket....Glad

Kram //Anton

• Anton Chigurh
    Aros02 skrev 2014-11-26 16:37:53 följande:
    Så du menar att mr välutrustad skulle haft större rätt att visa kuken

om han tagit mer intryck av kvinnornas sätt att klä sig sensuellt och sexigt, dvs

i "rätt" sorts kläder, ANTON ??? ;)
    Inte.....

Detta var vad du svarade på, Aros:

Jag tycker bilderna som Damerna visar här i HKT, dom är för jädra fina, och i mitt tycke, så är dom i en klass för sig, alltså bilderna där Damerna har kläder på sig, rätt sorts kläder i rätt bildkomposition vill säga. När du döljer mer än du visar, på ett konstruktivt och sensuellt sätt, så slår det, i dom allra flesta fall, nakenbilder med hästlängder. Så ja, Linnea, kläder är i högsta grad relevant. 

Kram //Anton

Således, Aros, så ber jag dig notera understrykningarna jag gjort ( i efterhand) i ursprungsinlägget. Ingenstans skriver jag att kläder har samma...effekt, på bilder på män, så att säga, utan mitt inlägg handlade endast om att jag anser att KVINNOR som postar bilder med ett visst mått av klädesplagg på sig, dom bilderna är ofta SÅ MYCKET MER SENSUELLA än rena nakenbilder.

Hänger du med, Aros !!!

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    NattaLind skrev 2014-11-27 10:56:06 följande:
    Det var inte det inlägget jag hade i åtanke som du skrivit.

Å andra sidan verkar du vara en jäkla härlig man med god humor då inlägget fick mig att skratta väldigt mycket! :D

Tack till det! :)
    WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    Aros02 skrev 2014-11-27 12:54:16 följande:
    Hahahaha! Skrev mitt inlägg innan jag läste detta!..
    dance.gif.........Skål
  • Anton Chigurh
    MissK70 skrev 2014-11-28 08:37:08 följande:

God morgon härliga fredag Kyss
    Herrejävlar så vackert, MissK...så otroligt sensuellt med den svarta spetsen nätt å jämt synlig. LÄCKERT....Glad

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Aros02 skrev 2014-11-27 16:22:52 följande:
    Din fascination för strumpbyxpaket verkar ha satt dig rejält i klistret       på fler än ett sätt på sistone    Anton! ;D
    ....du skulle bara veta !!!
  • Anton Chigurh
    Aros02 skrev 2014-11-28 13:04:49 följande:
    Behöver inte veta, jag anar lite frostig och avvisande stämning och det räcker, haha!
    Alla har vi ju varit i samma situation av en eller annan anledning och kan relatera. Men det här verkar varit tufft!

Men är säker på att det ordnat sig nu och tackar för underhållande inlägg! :)
    cheers2.gif
  • Anton Chigurh
    ensamärstark skrev 2014-11-28 09:12:19 följande:

phpAbJ1ge83201.jpg
    TGIF!! smile5.gif
    Du är mig en vacker skapelse, Ensam, nåt in i helvete vacker....Glad
Svar på tråden Helkroppstråden