• Tom Araya

Helkroppstråden

Orcha skrev 2013-01-06 01:44:59 följande:
    Nu är det ju kört, glöm en bild härifrån.
    Why?
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
  • Tom Araya
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 10:39:59 följande:
    Det var fint sagt på ett sätt.... Men jag menar inte att tävla. Det är faktiskt så att jag har inga mer vardagliga... Jag har ju liksom en viss "personlighet" att leva upp till som "Petite Jasmine". Men inga mer underkläder då. Jag lovar...
    Du kanske skulle ta lite nya bilder i mer vardaglig style. På med mjukisbrallorna och en t-shirt, jeans och linne/topp...Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-06 18:56:23 följande:
    Nej men det ser rätt sliskigt ut att ta såna bilder och posta på ett forum. Man ser ju pubishåren för tusen bara vidrigt
    Du bör läsa trådstarten en gång till och om du inte kan/vill hålla dig till det så kan du hålla dig borta från tråden helt och hållet.
  • Tom Araya
    Bonnevier skrev 2013-01-06 20:09:46 följande:

Jag gör en för laget! Känns dock som att man gått upp något kilo nu de senaste dagarna då jag syndat ordentligt med choklad.. Det är ju för gott för att kunna motstå!!!

2 kids har även bott i mig men inte påverkat min kropp speciellt mycket!

Du är fantastisk välbevarad! Solig
  • Tom Araya
    RedHotDarling skrev 2013-01-06 20:51:50 följande:
    vilken trevlig tråd!

Tycker killarna ska visa lite mer! Skål   
    Jag tycker RedHotDarling ska visa mer! Flört
  • Tom Araya
    RedHotDarling skrev 2013-01-06 21:16:16 följande:

En lite blyg en då.. hehe

Åh, vackert! Du ser ut att ha fina former och jag gillar din hårfärg. Solig
  • Tom Araya
    Alexia skrev 2013-01-06 23:19:04 följande:

Många fina kroppar. här kommer mitt, lite rundare bidrag ;)
    Rundare på det allra bästa sättet Alexia.
    Tack för bilden på din oerhört fina kropp.{#emotions_dlg.flower} Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Doll) skrev 2013-01-06 23:22:04 följande:

Usch avslöjande... men men. Är 42 år, har fött två barn o får duga som jag är. (kontigt att jag visar mig här efterom jag varit singel sen skilsmässa 1,5 år sedan, o inte visat mig för nästan nån naken sedan dess)
    42 och tvåbarnsmorsa...Förvånad...du driver med oss va? Flört Du måste ha snott dotterns bild! Skrattande Flört
  • Tom Araya
    Alexia skrev 2013-01-06 23:32:33 följande:
    Undvek medvetet mitt absolut rundaste och största parti, ändan  men stort tack!!! Det värmer! /kram
    Ja, för den ska du naturligtvis visa på bild i rumptråden istället. Flört
Svar på tråden Helkroppstråden