• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (xx) skrev 2013-01-04 21:10:38 följande:
    det är bara två andra som är mina, en i blommig klänning med pärlhalsband och en i en vit och röd jersey. Men jag får väl lägga in en liten signatur
    Jag hittar inte den med blommig {#emotions_dlg.flower} klänning. Rynkar på näsan
  • Tom Araya
    Anonym (xx) skrev 2013-01-04 22:37:28 följande:
    Så himla smal är jag väl ändå inte
    Du är bra smal...lite smalare och du hade inte fått några komplimanger av mig...{#emotions_dlg.djavulsk}
    ...men nu är du väldigt läcker. {#emotions_dlg.flower} Flört Solig
  • Tom Araya
    thessa skrev 2013-01-04 23:39:14 följande:
    denna platsar kanske egentligen bättre i rumptråden.. men jag bjuder på den ändå :)

Jag ska inte i ord uttrycka var den hade passat bättre....Oskyldig Skrattande Flört
    Så jag håller med dig, den hade passat bättre i rumptråden men jag är glad att du delade med dig av din läckra rumpa även här. Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Batterikatten) skrev 2013-01-04 23:49:29 följande:
    Trevligaste tråden här.

Så många fina bilder och inte en bitter eller elak kommentar någonstans.
    Trevlig helg på Er alla!

(Tills jag lägger upp en bild på mig för då stängs väl tråden ned helt så det tar vi det lugnt med. )
    Är du SÅ brutalt läcker att det liknar porr bara du visar dig? Förvånad Flört
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-05 01:21:00 följande:
    Tycker jag absolut! Här kommer en på mig! Blev så inspirerad av denna tråden att jag för 1a gången i mitt liv tagit en "sensuell" bild och skickat till sambon. Å tänk, jag delar med mig till er!
    Var?
  • Tom Araya
    mörlin skrev 2013-01-05 00:46:59 följande:
    Får man lägga upp naket? ;)
    Det beror på vem du frågar. De flesta här skulle ge tummen upp men FL är där och plockar bort relativt snabbt.
  • Tom Araya
    hösthjärta skrev 2013-01-05 01:21:13 följande:

O, oj, oj så fel du har!
    Jag är bitter.
    Jäääävligt bitter!Skrikandes

För att jag aldrig kommer att komma i närheten av att se ut som de  tjejerna/damerna/kvinnorna lägger ut här. Och för att jag har givit upp....

Nä, skämt åsido; en härlig tråd som visar vackra människor. Och inte många otrevliga kommentarer nånstans. Glad
    Keep up the good work!    

Vi väntar på din bild nu "hjärtat". Flört
  • Tom Araya
    hösthjärta skrev 2013-01-05 01:37:57 följande:

Hmmm.... Jag vet inte jag.
    Mitt mellannamn är "Fegis". Det står framför mitt andra mellannamn: "Tjockis".
    Och jag kommer attvara upptagen hela natten med att gräva upp skopa efter skopa med mod.

Tror att jag avstår för att skona andras psykiska hälsa.
    Men tack ändå.  Skäms
    Lyckas du bara hitta modet så kommer du att bidra till stärkt psyke för alla med det ökade mångfaldet.

• Tom Araya
    Petite Jasmine skrev 2013-01-05 11:54:18 följande:
    Waow, läckert! Men du är inte gammal, va? En bild med mer rumpa kanske...Drömmer
  • Tom Araya
    peridoten skrev 2013-01-06 01:21:49 följande:
    Sådär! Försök 25648654 till en bild :)

MILF! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden