Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-20 11:08:02 följande:

Ni är för söta ni två {#emotions_dlg.flower}!!
    Aaaah...treeswing.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2013-12-20 11:47:43 följande:

För i helfvete så grann du är, NN....riktigt tjusigt...littleman1.gif
  • Anton Chigurh
    Speak up skrev 2013-12-20 11:06:17 följande:

thumbsup.gif
    good.............Skål
  • Anton Chigurh
    missan75 skrev 2013-12-18 22:40:36 följande:

Åh du milde! :O :)
    Tack, Missan, dina ord värmer i den bistra svenska vintern, dom värmer mycket.Kyss Jag tar med mig dina underbara ord till nästa session, det lär behövas, att ta vackra tomtebilder i minusgrader kräver sin man, men men lite inre värme, går det

Tack.

Igen.

Kram...//Anton.

(Jag tog med bilden igen. Ifall någon celeber Dam skulle ha missat den tidigare...!).

• Anton Chigurh
    Anonym (BU) skrev 2013-12-20 11:59:04 följande:
    WOW den här bilden har jag missat.... Anton my hero <3
    Anonym (BU) skrev 2013-12-20 11:59:50 följande:
    *svimmar* Kyss
    Du är för ju helt jävla underbar, min IB. Jag älskar fan dig....WetKiss.gif

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 12:06:37 följande:
    Du är för ju helt jävla underbar, min IB. Jag älskar fan dig....WetKiss.gif

"Du är för ju helt jävla underbar"....

...så kan man för helvete inte skriva, men du fattar att jag gillar dig, IB. Mycket. Väldigt mycket.Kyss

Jag skyller på att jag är DANSK.
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-12-18 22:45:59 följande:
    Så skön bild!! Du är bara för härlig duFlört
    Det är tamejfan du också, Matilde, du är riktigt underbar,shiny.gif och så är du nåt in i helvete gullig och trevlig dessutom...
  • Anton Chigurh
    Anonym (BU) skrev 2013-12-20 12:08:25 följande:
    Det är ju du som är en HERO!

Bara du... o ingen annan lyckas med att få mig att fnittra
    Nu rodnar jag nästen, IB, du är ju bara så...enastående, så otroligt härlig och gullig, jag blir riktigt rörd här.

Tack igen. 4u
  • Anton Chigurh
    kanalltidblibättre skrev 2013-12-20 13:27:38 följande:
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Tjohej.
    Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.
    Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

Skön bild. Håller med Speak up att den innehåller intressanta undertoner av .. något.
    Du skriver att "få fart på tomteblossen".  ? Vilka bloss? Jag kan ana mig till att tomten har ett bloss. Och de ska man ju skämmas om man inte får fart på. Vill du har mera "bloss" i bilden? hmm.
    Det kommer.....det kommer. Lite närmare JUL. Jag tänker inte svika mina fans. Dock så tog tändstickorna slut innan alla tomteblossen var slut, det VAR ett rent helvete att få fart på eländet, duggregn, halv storm....det är inte dom enklaste förutsättningarna, men för alla vackra Damers skull här, så kämpade jag på, att jag efter en stund höll på att förfrysa röven tillhör liksom min natur att stå ut med, att offra mig för Damerna här, för konsten. Och jag fortsatta fotografera trots att jag fick göra detta utan tända tomtebloss, ståndaktig som jag är.
    Som lite kuriosa kan jag nämna att jag bara kunde ta ett kort per tänt tomtebloss. Tänk dig själv vilken outhärdlig stress jag utsatte mig själv för vid vare enskild bild som skulle förevigas. Jag är glad, synnerligen glad, att jag fått uppskattning för min insats, det gör att det var värt att lida för er skull. 

Min egen, UNDERBARA kvinna Hjärtakan intyga att jag led nåt oerhört direkt efteråt, jag hade vissa svårigheter att tom prata.

Mer bloss i bilden !!!  Det kommer. Som sagt.

Kram, //Anton
  • Anton Chigurh
    shenman skrev 2013-12-20 16:43:49 följande:

Kan inte se bilden, blir sp besviken :(
    Den är fin, den bilden, den är mer än fin, den är nåt helvetes vacker. Krokus är nåt in i helvete vacker. Krokus är en skönhet.Glad
Svar på tråden Helkroppstråden