Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-02-14 08:31:59 följande:
    Fick mycket uppskattning för den här bilden i den andra tråden, kan vara värt att dela med sig för att hålla igång intresset för denna tråd också  

Såå snygg, Pilen,och fint foto, jag orkar inte bildgoogla för att kolla att du är på riktigt men annars kunde du vara typ Mr february från nån kalender.
  • Anonym (badsugen)
    Nanime skrev 2013-02-14 13:53:55 följande:
    När man väl hittar en klänning, då kan man inte köpa den på en gång :/ Inte min typ av klänning vanligtvis men den satt så sjukt bra

Jättesnyggt, som en gammaldags filmstjärna, du köpte den va?
  • Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-02-15 10:43:58 följande:
    Härligt att se att denna tråden fortfarande lever. Så många fina det finns.... Beccan, Rumpan, Nanime och Mattias och SA såklart .... 

*dreglar lite* Noel, nu är det fredag känner jag och den där bilden fick mej att tappa fokus. Bäst att gå och äta lunch, kanske lite lammkött.
  • Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-02-15 11:33:31 följande:
    Mmm jag är också sugen på lammkött ...känns som att du har lite att bjuda på 

Jag är knappast lammkött för dej eftersom jag är äldre, (om nu 75 är ditt födelseår) men höna i currysås är också. väldigt gott ju.

Tackar Mattias och Next door för aptitretande biff-foton.
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (50+) skrev 2013-02-16 09:13:47 följande:
     Lite ben som omväxling till bröst kanske...

Du har verkligt snygga ben och särskilt låren, jag är väldigt avundsjuk på dina hamstrings. Atletisk men kvinnlig.
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-02-18 21:08:21 följande:
    En dusch på ett hotellrum...

Så mycket kallt hårt kakel och så varm mjuk hud i kontrast, man får allt lust att komma med badhandduken. Eller nåt.
  • Anonym (badsugen)
    ander25k skrev 2013-02-22 21:35:29 följande:
    Trötta ben efter dagens knäböj .

Skum bild Skrattande  

• Anonym (badsugen)
    Anonym skrev 2013-02-22 15:25:34 följande:

Fortsätt du med dina tråkiga intetsägande bilder istället Oroa dig inte för om jag har vänner eller inte.
    Fast vi  i Mattias fan-club har för längesen börjat fotoshoppa hans bilder och lagt på sandstränder och grönt gräs och sånt i bakgrunden..... Jag blir seriöst intresserad, varför tittar man på en tråd som man stör sej på hela tiden?
  • Anonym (badsugen)

Tack LoLs pappa, för dej och för att det går mot ljusare tider:

Svar på tråden Helkroppstråden