Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

AAh vilken läcker klänning! Och kropp också förstås, men jag vill ju mest åt klänningen då..... 
  • Anonym (badsugen)

Jag hinner ju knappt titta ikapp här..mycket fina bilder...bidrar med en nytagen.

• Anonym (badsugen)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 18:23:03 följande:
    En väldigt fin kropp. Jag antar att det är en del jobb bakom den figuren?
    Tack, nja, jag gymmar sen ett par år men är rätt begränsad pga skador.
  • Anonym (badsugen)
    Max skrev 2013-01-14 19:34:47 följande:

Denna veckas måndagsbidragSkrattande

Jag började just gilla måndagar.
  • Anonym (badsugen)

Anonym (50+) skrev 2013-01-14 21:08:50 följande:

Du har en fantaskt snyggt deffad mage, lagom med synliga rutor! Det jag tycker är allra snyggast på dig och som inte syns på denna bilden är vaderna. Perfekta! Rumpan, som verkar vara din Akilleshäl, tycker jag är nästintill perfekt, men okey lite mer put skulle inte göra den fulare......
    Din kropp är nästintill perfektion enl. mitt skönhetsideal, det enda jag skulle vilja ha lite mer av är axel- och armmuskler. Får man fråga hur lång du är?  
    Du har riktigt fina axlar själv. Mina kommer här,.det är dock inte superkvinnligt med träningslinne....
  • Anonym (badsugen)

Tack Mattias för komplimangen, det sitter fint i en medelålders tvåbarnsmorsa...

Och tack Fotografen för stilfull bild och för att jag blir sugen på att ta upp mitt gamla fotointresse igen.

• Anonym (badsugen)
    bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...
    Jag fattar inte heller, det var svårt med tid och ork både med småbarn och barn i "skjutsa-åldern", men jag är impad av er som lyckas få till det. Det är mycket lättare när barnen är stora, kan jag meddela, men å andra sidan är  att dra pulka uppför backar  och bygga snökojor också motion, och det är en begränsad period som man får göra det med barnen så njut av det också....
  • Anonym (badsugen)
    MrAlpha skrev 2013-01-15 17:42:43 följande:

Ngn som hänger med på en dusch ??
    Absolut, det kan vara knepigt att tvåla in ryggen på sej själv ibland!
  • Anonym (badsugen)
    Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:
    Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! 

Gulligt med en rosa kula bland alla gråa maskinerna...magen och din smala kropp framhäver varandra, läckert!
  • Anonym (badsugen)
    SvarteOrm skrev 2013-01-17 14:21:02 följande:
    Nu har jag smugit i tråden och läst och njutit av alla vackra människor så jag får väl lämna ett litet bidrag

Jag hade "Badsugen"som nick redan innan den där bilden, jag lovar. Vad är väl en badanka mot en badorm....
Svar på tråden Helkroppstråden