Skulle du köpa ut alkohol till din tonåring?
Aldrig o förstår faktiskt inte dom föräldrar som gör det heller ! Finns anledningar till att det är 20 år på systemet
Aldrig o förstår faktiskt inte dom föräldrar som gör det heller ! Finns anledningar till att det är 20 år på systemet
Tycker faktiskt man är en oansvarig förälder om man ger sina barn möjlighet att dricka alkohol innan dom får köpa själv !!
Ni som gör det , låter ni dom låna bilen innan dom har körkort oxå ??
Tragiskt att ni inte kunde ha kul utan alkohol när ni var yngre
Ännu mera tragiskt att det får vara så ! Fy vilka vänner om man nu ska kalla dom vänner
Dom som endast bjöd på fest när du hade alkohol då :) det är sant då är det inte vänner
Inte alla kommer att dricka alkohol ! Min 17 åring har aldrig ens smakat o det vet jag !
Fast nu pratar vi tonåringar innan 18 år eller har jag missuppfattat ?
Fast skillnaden är att över 18 får man dricka ute på krogar
Jo fast under 18 år är det 0 tolerans på alkohol var du än är o då ska ungdomarna inte ha tillgång till alkohol ! Köper ingen ut finns ingen tillgång !
När man tar studenten är man över 18 år o visst en flaska skumpa på avslutningen ok men inte mera !
Pinksugar: Du uppmuntrar alltså 16-17 åringar att dricka alkohol ? Är du normal eller ?
Du är ju inte sann !!
Man kanske måste se framåt o inte tillbaka ! Du behöver söka hjälp för dina problem