Slutat ta antabus
Har ingen lust att fortsätta med antabus, och ingen som typ tvingar mig så upp till mig om jag klarar av att börja dricka igen. Bör väl bara vänta ut de 14 dagarna, sedans mums.
Har ingen lust att fortsätta med antabus, och ingen som typ tvingar mig så upp till mig om jag klarar av att börja dricka igen. Bör väl bara vänta ut de 14 dagarna, sedans mums.
Förstod nästan att jag skulle få snabb respons. Hör till skalan som gillar känslan av berusning, och så länge det är så så är det nog svårt att sluta. Har aldrig haft någon kontakt med "missbruksvården" jag är väl inte den typiska AA människan. Fast å andra sidan har det varit lite skönt att vara tvungen att hålla sig borta från alkoholen, men har det här smygande suget.
Ja, ja jag är väl inte tillräckligt nere i "skiten" ännu. Har bara svårt att helt tänka mig som nykterist, men vet att jag har svårt att hålla mig till det måttliga drickandet och hör till dem som gillar berusningen. Och sen förstås måste man ju klara av vardagen, har precis börjat arbetsträna.