• rödnos

Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!

Tjohoo! Grattis till lillen!

• rödnos

Fan! Man ska ju sexa tre ggr på en timme gör lyckad färdknäpp va?
    Han somnade efter första!!! Skit oxå jag som är så less nu!
    Mumlade att han kom som om det VORE tre ggr. Men eller hur! fuuuuck, kom ut nu bebben! Mamma orkar inte mera!

• rödnos

Jag ger upp. Det blir nog ingen bebis... Zzz...

Men, har iaf vart o köpt syskonsitsen till barnvagnen och en adapter tillbabyskyddet. Alltid nåt.

• rödnos

Hoppas lite på en snabb förlossning. Inte störtförlossning dock men inte flera timmar heller..

• rödnos

Eller hur! jag tar gärna om min förra förlossning om man bortser från de 30 minuterna från 4 cm till 10.

• rödnos

Jag orkar ingenting idag. Svårt att se hur jag skulle orka föda och än mindre ta hand om bebisen och dottern sen?? Hur gör man? Blir det bättre så fort bebben tittar ut eller va? Helt slutkörd.

• rödnos

Läcker lite fostervatten här och har efter varmt bad fortfarande molvärk.
    Hoppas!
    Enligt min 2,5 åriga kloka (läs; tokstolla) lilla tjej så kommer bebisen idag. Vi får väl se!

• rödnos

Ligger på förlossningen för andra gången idag. Öppen 2,5 cm nu... Kom igen för bövelen! Ska stanna ett par timmar nu iaf så kollar de sen igen.
    Sambon ligger på en fatboy och slappar. Zzz...

• rödnos

Ligger på förlossningen för andra gången idag. Öppen 2,5 cm nu... Kom igen för bövelen! Ska stanna ett par timmar nu iaf så kollar de sen igen.
    Sambon ligger på en fatboy och slappar. Zzz...

• rödnos

Då var han på rätt sida magen!
    49 cm och 3342g perfektion.
    Kom inatt vid 4.
    Tjohoo!

• rödnos

Tack!
    Ja den gick bra. Vart väldigt intensivt så jag hann få lite panik men lyckades ändå andas bra.
    Nu myser vi för fullt. )

• rödnos

Jag gjorde nr 2 mycket mer några dagar nu innan så det stämmer nog.
    Alltså detta är ju så otroligt mysigt att man knappt tror det är sant.
    Lite ont när han ammar men jag tror det är ovana mer än fel grepp iaf. Ska ve en av amningsköterskorna kolla imorgon för säkerhets skull.
    Han luktar helt underbart!

Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!