Vilken ersättning är bäst?
Å vilken bra tråd! Massa bra tips. Ger min lilla tjej flaskan då amningen inte heller kom igång riktigt. Ger bröstet också. Den där flaskan som ska efterlikna amning verkar ju super! Finns den på vanliga affärer?
Å vilken bra tråd! Massa bra tips. Ger min lilla tjej flaskan då amningen inte heller kom igång riktigt. Ger bröstet också. Den där flaskan som ska efterlikna amning verkar ju super! Finns den på vanliga affärer?
Då ska jag kolla nästa gång jag handlar Är den jätte dyr? Tänkte om man måste ha fler än en. ...
Det funkar bra med baby semp än på vår lilla tös Inget magont eller så än så länge. Men vet nån här i tråden om det finns någon bra flaskvärmare? Eller är det att kasta pengarna i sjön med en sån? God fortsättning på det nya året
Hur gör ni när ni blandar för att få så lite skum som möjligt!? Tycker det blir så skummit i flaskorna när man skakar....
Baby semp kör vi på.. Skakar från sida till sida å ibland upp å ner.. Funderar på att köpa en cappuccinovisp
Hmm inte för oss :-/
Undrar. Om bebisen snuttar bara nåt snutt från flaskan och vill sedan inte ha mer, slänger ni maten då eller spar ni den tills nästa gång den är hungrig? Jag slänger den ... Men kanske går att spara nån timma eller två?
Tänkte mest på bakterier om hon redan ätit lite av den, ett par snutt bara.. Jo jag kastar den också men gillar inte att kasta mat..
Nä vågar inte heller riskera nåt