Inlägg från: Anonym (One more) |Visa alla inlägg
  • Anonym (One more)

Sexuellt frustrerad. Snabb utlösning.

Suck... Det är alltså inte bara jag som har det här problemet. Jag har liknande problem med min man. Vi har varit tillsammans snart 10 år och det är väl inte direkt aktens längd jag blir mest less över (även om jag inser att det förmodligen inte handlar om särskilt många minuter) utan det faktum att han verkar helt ointresserad av att få mig att njuta. Det finns ju tydligen män som är intresserade av det, verkar det som ;)

Senaste tiden tycker jag att han verkar oroa sig för ståndet, att den inte ska vara nog hård eller slakna helt. Tidigare njöt jag enormt av att ge oralsex och verkligen få en man att riktigt njuta, men det är liksom inte särskilt kul längre när man aldrig får något tillbaka. Det är liksom bara en syssla för att få honom att komma. Och han verkar sannerligen inte njuta av att få mig att njuta. Oralsex visste jag förstås från början att han inte ger men någonting alls är väl inte för mycket begärt..? Vårt sex typ 1 gång varannan månad består av ett par kyssar, jag ger honom oralsex 15 minuter, han "smeker" en minut och så in och ut ett par minuter. Kul. Sviker ståndet ligger man där och får ge oralsex i 30 min. Själv får man inget över huvudtaget, eller ja om man har tur 4 minuters in och ut. 

Jag blir så jävla deppig när jag inte haft sex på länge, men jag är nog också som ts, jag kräver inget av min man. Det har liksom aldrig varit ett problem eller "behövts" i tidigare relationer. Saknar tiden innan vi träffades, vi träffades visserligen när jag var 17 men jag hann definitivt leka av mig innan dess med ett antal partners.. Visserligen var det tillfälliga relationer och inga långvariga, allt är ju spännande i början av en relation.. Jag tror  inte att han struntar i mig utan att han inte vet vad han ska göra, vilket i kombination med mig blir en katastrof. Han har varit med en eller två före mig och vet inte riktigt vad han pysslar med där nere och jag har alltid varit med killar som vetat vad de gör och aldrig behövt lära någon. Minns knappt vad mer man gör?? Han rör ju liksom knappt vid mig längre när vi har sex... Inte lär det ju bli bättre när barnen kommer, jag är nämligen gravid och magen växer vilket inte hjälper direkt. Släng in en massa vaknätter, blöjbyten och barn som skriker på det.... 

Jag saknar att vara kåt och, ursäkta mitt ordval, om man bara kunde få vara 16 igen och ****** runt...... 

• Anonym (One more)

Haha knullskola, ja det vore nåt. Borde vara obligatoriskt. 

Svar på tråden Sexuellt frustrerad. Snabb utlösning.