Sexuellt frustrerad. Snabb utlösning.
Vill bara gnälla lite men tar gärna emot tips på hur man kan lösa det här.
Min kille kommer väldigt fort. Det penetrerande sexet kanske varar i max 2 min i snitt.
Jag har till att börja med svårt med min egen sexualitet. Har väldigt svårt för att ge mig hän och erkänna min egen njutning utan att få skuldkänslor och bli äcklad av mig själv.
När vi väl har sex (det är nog 1,5 månad sedan nu) så vill jag heller inte slappna av och visa att jag njuter för då går det ju ännu snabbare för honom. Om jag gör motjuck eller stönar så går det liksom för honom direkt. Dessutom så är det väldigt frustrerande att försöka slappna av och njuta av sexet när det alltid är slut när det är som bäst. Vilket oftast leder till att jag mest bara ligger där och försöker anpassa mig efter hans rytm för att han ska hålla så länge som möjligt. För att hålla hans självförtroende uppe liksom.
När han sprutat har hans sexlust försvunnit ut tillsammans med satsen och han har inget intresse av att stimulera mig efter. Och det förstår jag. Min lust brukar försvinna även den tillsammans med hans utlösning (detta är såklart inget jag visar honom)
Ibland brukar jag tex runka av honom eller ha sex tidigare under dagen i hopp att han varar längre senare, men resultatet av det blir ju att han antingen inte är sugen på sex sedan eller så kommer han lika fort ändå..
Jag vill ju bara få känna mig knullad och våga ge mig hän utan att vara rädd att jämt och ständigt bli snuvad på konfekten.
Jag tror inte jag haft en orgasm sedan sent i somras och orgasmerna är alltid klena för han antagligen precis redan har kommit eller för att jag inte vågat bli tillräckligt upphetsad..
?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-03 16:14
KILLAR får jättegärna svara!
Vad tycker ni jag ska göra? Hur hanterar man det här?