• Anonym (inte jag.)

Sexuellt frustrerad. Snabb utlösning.

Vill bara gnälla lite men tar gärna emot tips på hur man kan lösa det här.

Min kille kommer väldigt fort. Det penetrerande sexet kanske varar i max 2 min i snitt.

Jag har till att börja med svårt med min egen sexualitet. Har väldigt svårt för att ge mig hän och erkänna min egen njutning utan att få skuldkänslor och bli äcklad av mig själv.

När vi väl har sex (det är nog 1,5 månad sedan nu) så vill jag heller inte slappna av och visa att jag njuter för då går det ju ännu snabbare för honom. Om jag gör motjuck eller stönar så går det liksom för honom direkt. Dessutom så är det väldigt frustrerande att försöka slappna av och njuta av sexet när det alltid är slut när det är som bäst. Vilket oftast leder till att jag mest bara ligger där och försöker anpassa mig efter hans rytm för att han ska hålla så länge som möjligt. För att hålla hans självförtroende uppe liksom.
    När han sprutat har hans sexlust försvunnit ut tillsammans med satsen och han har inget intresse av att stimulera mig efter. Och det förstår jag. Min lust brukar försvinna även den tillsammans med hans utlösning (detta är såklart inget jag visar honom)
    Ibland brukar jag tex runka av honom eller ha sex tidigare under dagen i hopp att han varar längre senare, men resultatet av det blir ju att han antingen inte är sugen på sex sedan eller så kommer han lika fort ändå..

Jag vill ju bara få känna mig knullad och våga ge mig hän utan att vara rädd att jämt och ständigt bli snuvad på konfekten.
    Jag tror inte jag haft en orgasm sedan sent i somras och orgasmerna är alltid klena för han antagligen precis redan har kommit eller för att jag inte vågat bli tillräckligt upphetsad..

?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-03 16:14
    KILLAR får jättegärna svara!
    Vad tycker ni jag ska göra? Hur hanterar man det här?

• Svar på tråden Sexuellt frustrerad. Snabb utlösning.
  • Anonym

Min ex sambo hade samma problem, kom på tok för fort alltid, spelade ingen roll hur ofta vi hade sex. Men eftersom man knappt hann känna något gillade jag inte det, så det blev att vi hade det kanske 1-2 gånger i månaden. Kändes liksom inte kul alls och det va absolut inget jag såg fram emot eller längtade efter som jag gör nu med min nya pojkvän, stooooor skillnad. och jag är glad att jag tog steget att göra slut efter 4 år ihop, hade inte stått ut med det för alltid! För det påverkade jättemycket. 

• Anonym (snaaaabb)
    Anonym skrev 2012-12-03 16:15:16 följande:
    Jag hade samma problem förut med min sambo och jag förstår precis vad du menar för jag har haft det där problemt med samma kille i 10års tid till och från, jag blev förbannad tillslut så jag sa till honom att han får komma bara han kör på tills att det kommer och jag gav mig fan på att det skulle fungera så jag hoppade på honom hela tiden, dag som natt och till slut så fungerade det :) ,det fungerar inte om man har sex för sällan, man måste låta dom tröttna lite och bli lite utmattade....det går över jag lovar... ett plus är om han är vältränad för då har han mera orka att hålla in det.

Jag jobbar stenhårt på din straffmetod nu ;)

Är också less på att ha det så här. Kumde varit jag som skrev ts... haha :)
  • Hemlig123

Finns ju bedövningspray/salva och smörja in snoppen med...

• Anonym

är du säker på att du inte kan komma vid oralsex? Otroligt mnga killar har rätt dålig teknik... finns en bra video man kan se (kan inte leta nu, men googla på christer i p3 oralsex, de har länkat den videon flera gånger)

• Ankankamon

En dildo låter ju som en bra lösning.

• Anonym (snaaaabb)
    Ankankamon skrev 2012-12-11 11:19:21 följande:
    En dildo låter ju som en bra lösning.

När man alternerat dildo/riktigt samlag ett par år så tröttnar man på plastskiten och vill ha mer av den riktiga varan!

Sen är det inte alla som är så pass bekväma i sin sexualitet att dildo är ett alternativ.
    Hemlig123 skrev 2012-12-11 10:59:58 följande:
    Finns ju bedövningspray/salva och smörja in snoppen med...

Det där är en djungel... Har testat en hel hög med olika fabrikat. Även kondomer med bedövning i...
  • Jojohanna

Köp en riktigt bra dildo som han kan använda på dig tills du kommit, sen kan han få komma in i dig och då gör det ju inget om det går fort.
    Jag trodde innan att jag bara kunde komma vaginalt men har nu lärt mig att det jag behövde var en dildo med riktigt starka vibrationer, då får jag även klitorisorgasm, en helt annorlunda känsla och mer intensiv än vaginala varianten.

Lycka till och kämpa på, vill båda så kommer ni att hitta lösningar! 

• Anonym (erfaren)

Hade samma problem. Fick tips om xylocain(finns på apoteket ca:60kr) smörj in ollonet med en klick stor som en torkad gul ärta, vänta 5-10 min. Han kan slicka och smeka dig den tiden. Salvan får kännseln i ollonet att minska ungefär som läppen känns efter bedövning hos tandläkaren. Förut var jag en max 5 min kille, nu 20 min.

• Anonym (Clittan)

Köp en klitoris-stimulator och kör med innan och medan ni knullar, brukar vara grymt effektivt!

• Anonym (inte jag.)
    Anonym (Clittan) skrev 2013-04-05 14:03:16 följande:
    Köp en klitoris-stimulator och kör med innan och medan ni knullar, brukar vara grymt effektivt!
    Min fitta reagerar inte på sånt som vibrerar tyvärr, tycker det känns konstigt bara.
Svar på tråden Sexuellt frustrerad. Snabb utlösning.