• SoMa72

Försöka igen efter MA :/

Hej tjejer!
    Jag fick plus den här månaden?! Jag som börjat komma igång på gymmet, körde 5:2-dieten (hann med två veckor) och såg fram emot goda drinkar på Kreta (vi åker på lördag). Hade ställt in mig på att inte vara gravid och hade inga som helst känningar om att nåt var på g...
    Måtte det gå vägen nu!

Kram på er!

• SoMa72

Det skummaste är att jag fick "gravid 2-3" på digitalt redan på BIM Antingen har jag massor av hcg tidigt eller så är det fler än en?
    Tyvärr har min gyn semesterstängt nu, hade gärna bokat vul till direkt efter resan, vara hålla tummarna att det inte blir som sist när det inte fanns hjärtaktivitet.

• SoMa72
    jensan1 skrev 2013-08-20 21:42:07 följande:
    Håller helt med föregående talare Bubbas. Njut nu, annars kommer du att ångra dig. För det första kommer det inte att går fel, men oavsett, tror jag inte det gör mer än negativt för dig att dra in magen och gömma dig.

SoMA: GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Vad roligt att läsa!!! Vilken häftig överraskning. Vad var det som gjorde att du testade, var du sen med mensen?

Tack så mycket! Nä, jag kollade dagen innan för jag skulle ev. bada bubbelpool, tji fick jag gällande badandet...
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bubbas skrev 2013-08-21 12:10:12 följande:
    Har precis varit iväg på det andra rul'et och pojken hade vuxit och mådde jättebra! :D Känner mig gladare idag!

Hurra, vad härligt att höra! Grattis! {#emotions_dlg.flower} Skrattande
  • SoMa72
    Negativia skrev 2013-08-22 07:34:29 följande:
    Åh jag är så glad idag! Äntligen så visade stickan negativt, äntligen har kroppen släppt den förra graviditeten! Nu kan jag faktiskt se om jag är gravid eller inte när det är BIM, wiii, nystart!
    Åh, håller tummarna för ett fint plus vid BIM
  • SoMa72

Hallå fr Kreta!

Här är allt bra, för bra? Känner mig inte det minsta gravid, orolig för nytt MA Har fått tid för vul 13 sep, lång väntan...

Kram på er!

• SoMa72

Jensan1, underbart med lyckat kub, grattis!
    V 7 (6+3) om ÄL var 04 aug. Längtar med skräckblandad förtjusning till vul.

• SoMa72

Vul visade hjärtslag Enligt gyn är jag i 7+0, själv anser jag mig vara i 7+5 om ÄL var 04 aug, sista mens var 18 jul

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/