• SoMa72

Försöka igen efter MA :/

Är det nedersta positivt i era ögon? Hoppas i så fall att gyn har fel och ältesten rätt...

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bubbas skrev 2013-06-11 16:01:11 följande:
    Positivt i mina ögon! Ligg i nu!

Tack! Har legat i sen tisdagen förra veckan, sen igår och det får väl bli en sväng ikväll oxå
  • SoMa72
    Bubbas skrev 2013-06-14 12:57:06 följande:
    Hej på er! Försöker från mobilen! Hur går det för alla? Jag mår bättre nu och haft matlust nu i fyra dagar och inte alls haft problem att få i mig middag och det gör mig genast orolig! Brösten ömmar inte lika mycket heller. Går in i v 11 på söndag. Kan det vara spökveckor på gång? Jag är skitnojjig och tror att bebis är död och bara väntar på blodbadet :( Bytte förresten UL tid till 15/7 för då har vi semester och slipper ta ledigt. Känns som en evighet dit!

Tror mina spökveckor infann sig i v 10, kände mig vansinnigt ogravid och var på KUB helt övertygad om att fostret gett upp, men icke! Var glad att du mår bra... Hjärta De där fyra veckorna fram till UL kommer gå snabbare än du tror.
  • SoMa72
    Diche79 skrev 2013-06-14 13:06:48 följande:
    Ja, oroa dig inte Bubbas, spökveckorna brukar ju komma däromkring!
    För mig blev det bättre i slutet på v11, sen mådde jag rätt bra i två veckor innan
    det tog ny fart igen..
    Och min lille grabb sparkar just nu. Inatt kom blivande pappan hem och då
    kände även han första rejäla sparken!
    Hans enda reaktion var "OJ" och sen undrade han om det kändes så varje spark...
    Tur vi tjejer som får göra det här, killarna hade nog inte överlevt annars ;)

Jennie - hur går det för dig?? Är du här och läser nåt? Du har väl inte så länge kvar nu va?

Mysigt att blivande pappan fått känna rejäla sparkar nu. KOmmer ihåg när min man fick känna första sparken, han blev rädd och vände ryggen mot mig då Var kanske då det började bli mer verkligt för honom... Karlar!
  • SoMa72
    Marie89 skrev 2013-06-14 14:12:46 följande:

Härligt med sparkar!

BIM på onsdag, tänkte ta ett test nu på söndag (lite tidigt kanske, men varför vänta :P Vi har bröllopsdag då så hade ju varit kul om det blev positivt) 
    Vet att vi prickade perfekt den här gången så har höga förväntningar!     

Håller tummarna för plus!
  • SoMa72
    Marie89 skrev 2013-06-17 09:37:35 följande:
    Spökstreck, kunde ana ett till streck när jag titta noga, men är billigt tidigt test ifrån tradera så kan kanske bli så. så får väl testa imorn eller på onsdag igen.
    Åh, vad spännande! Håller tummarna för fullt att du får ett fint streck nästa gång du testar.
  • SoMa72

jag tycker mig se nåt svagt rosa? Förvånad eller är det kanten bara?

• SoMa72

Då såg jag också rätt på första testet, grattis!

• SoMa72
    Marie89 skrev 2013-06-17 14:35:44 följande:
    Då kan säga till min man att jag är gravid, när han kommer hem från jobbet

Ja, det kan du
  • SoMa72
    MalinH84 skrev 2013-06-18 09:04:50 följande:

JAG ÄR GRAVID! Idag var det ingen tvekan om det på de billiga testerna. Måste köpa ett "riktigt" på apoteket idag. Kan knappt tro det. Är så glad men samtidigt väldigt nervös över att det ska gå åt skogen även den här gången. Vill så gärna!

Grattis!
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/