Försöka igen efter MA :/
Nu har jag beställt billiga äl-tester. Blir galen av att inte veta vad som händer.
Nu har jag beställt billiga äl-tester. Blir galen av att inte veta vad som händer.
Jag gjorde det första testet idag och det var negativt. Appen tror att jag har äl på fredag, och i så fall borde jag definitivt få utslag imorn. Men jag tror inte appen har koll. Det är minst lika troligt att det inte blir äl den här månaden, eller att jag får mens på fredag.
Tack för tipset, Marie, ska komma ihåg det när stickorna är slut.
Men idag är jag glad, fick precis mens, precis när den skulle ha kommit före missfallet, hurra!!! Vet fortfarande inte vart ägglossningen tog vägen men nu när jag är tillbaka på normal cykel kommer det nog snart en ny
Ja, hoppas verkligen jag är normal! Hann ju köpa ett gäng äl-stickor men jag ska nog testa bara för att se att det verkar funka och lära mig cykeln. Plus att det är kul. Börjar testa på söndag eller så tror jag.
En dum fråga. Varje gång det närmar sig äl blir jag tveksam på om bebis verkligen är en bra idé och om jag inte egentligen borde vara singel och ligga runt. Är det här nåt hormonellt eller vanliga kalla fötter? Jag fick ju hjälp av läkare med att få igång äl så jag har inget att jämföra med.
Går dåligt här, verkar inte bli äl den här månaden . Känns så surt.
Grattis Diche!