Försöka igen efter MA :/
Tacket för råden tjejer!
jensan, trist att det inte blev nåt men som du säger ändå bra att det hände tidigt om det nu ska hända.
Tacket för råden tjejer!
jensan, trist att det inte blev nåt men som du säger ändå bra att det hände tidigt om det nu ska hända.
Jag hoppas att bara det här avslaget slutar så kommer vi börja ligga igen (börjar bli längesen nu och med semestertider så... ) och så märker man. Är inställd på att inte ha någon äl i första cykeln för det är tydligen jättevanligt. Vill ha tillbaka sexlivet utan att tänka på befruktning.
Skvättandet har blivit rött igen. Inga tecken på att det kommer upphöra snart. Så tröttsamt.
Grattis!
Åh, jag blir så frustrerad av att läsa om er, vill också tillbaka på banan nu och det är så låååångsamt med blödningen! Men jag var hos gyn i förra veckan och hon såg att det bara var lite kvar. Dessutom får jag snart börja med menskopp igen vilket är det allra bästa! Då måste jag inte tänka så mycket på det utan kan leva mer som vanligt. Det har tagit en del energi att dribbla med bindorna och jag känner mig smutsig hela tiden.
Väldigt roligt att det är så många som blivit gravida igen och som dessutom gått långt!
Idag hade min svägerska fått en kommentar på Facebook som kan tolkas som att hon är med barn. Fick totalångest. Vi har hållit på länge och inget händer och jag orkar inte att bli omsprungen av våra småsyskon med respektive. Har alltid tänkt att just det paret är traditionella och inte skulle göra det utan att först gifta sig, men man vet ju aldrig. Känns jättejobbigt och det är inte direkt nåt som går att prata med mannen om, han skulle bara säga att jag är fånig och tolkar in saker =(
Hur länge blödde ni? Jag börjar tröttna, snart fyra veckor...