• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Välkommen hit septemberplus, beklagar ditt mf. Jag har haft 4 mf och en lyckad graviditet och nu är min lilla kille 11 månader och jag är gravid igen 7+5. Har inte haft några tydliga symptom än denna gången men hurra, idag har jag mått illa, så hoppas allt är okej än så länge ändå! Diche och Jennie, hur mår ni?

• Bubbas

Hej på er! 2 år?! Herregud, vad hade man gjort utan er dessa år? :) Jag har faktiskt bokat privat vul, fick tid 19 januari och blev nervös på en gång över vad som hittas eller inte hittas.. Mår iaf illa nu flera gånger varje dag och blir äcklad över matlukt, ser det som ett gott tecken! Julklappar ja, charlie kommer få en pulka, ett litet bollhav, bultbräda och lite smått och gott men antar att han kommer uppskatta paketsnörena mest! :)

• Bubbas

Ååh vad underbart att höra hjärtat! Jag har också funderar på att skaffa en doppler men ska nog försöka vänta de här 5 veckorna som är kvar till vul. Jag är 9+1 idag så du är 1 dag före :) Undra när magen kommer denna gången. Sist syntes den nog i v 16 tror jag när jag låg ner.

• Bubbas

Hahaha låter som att hunden är lite utsatt, stackarn. Hmm nu kom jag på att bultbräda kanske inte var det optimala då vi har akvarium..

• Bubbas

Hej Diche! Hur mår ni i julstöket? Men vad roligt att höra, att verkstan kanske sätter igång snart! Jag har bf 18/7 enligt sista mens så Jennie borde ha bf typ 16/7? Jag kunde såklart inte hålla mig så beställde en doppler härom dagen, får se om den kommer imorgon. Vi har inte heller nån snö, så trist! Hoppas den kommer snart, jag har ingen julkänsla utan den! Sover han till 9?? Åh vilken lyx! Charlie har fortfarande inte sovit en hel natt utan uppvaknande än och är snart 1, zzz.

• Bubbas

Hej på er och god fortsättning! Åh vad skönt att han sover så bra Diche! Här somnar han 19-20 till typ 6-7 men då får vi kliva upp typ tio gånger varje napp. Trösta efter mardröm, stoppa i nappen, kolla på bamse då inget annat funkat med mera. Så speciellt mycket sömn blir det inte :) Jag börjar jobba på fredag och jobbar bara dygn med sovnatt, så jag får väl vila upp mig på jobbet helt enkelt :P Jag har faktiskt inte hittat hjärtat med dopplern än och vill inte prova för mycket heller. Intalar mig att allt är bra så länge jag inte har blödningar iaf. Vi har tre veckor kvar till vul och tänker inte berätta för någon innan dess om allt är bra. Illamåendet är nästan borta nu, har ditt gett sig Jennie? På söndag fyller challe 1 år och då har vi förhoppningsvis klarat 12 v.

• Bubbas

Men vad skönt att höra Jennie! Jag längtar tills det är våran tur! Gruvar mig också för vad jobbet ska säga, jag som precis kommit tillbaka :P

• Bubbas

Men vad typiskt när man laddat för det! Vi tänkte inte säga något till nån innan vul och på det var vi på idag och allt såg jättebra ut med bebisen! *lycklig* Blev dock bakflyttad en vecka till 13+2, bf 25 juli. Väntar nog lite till med att berätta för chefen, jag har ju precis börjat jobba igen så känns lite skumt.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/