• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Härligt Diche! :) Här går det fortfarande bra, inga krämpor nu heller! Han sparkas för fullt och magen växer som bara den och jag älskart! Börjat köpa på oss grejer nu och gör allt för att få bort dom dumma "men tänk om-tankarna". Nu SKA allt gå bra! V 27 (26+3) idag. Har dessutom bara 4 v kvar att jobba sen ska jag bara vara hemma och jäsa och vara gravledig, längtar! Jennie hur går det med din lilla?

• Bubbas

Vad skönt att jobba sista dagen och du gör helt rätt i att pyssla om dig riktigt nu innan bebben kommer! Vi ska på föräldragruppen i em för andra gången så idag skulle vi gå igenom förlossningen. Det blir ju.. Intressant ;)

• Bubbas

Det känns ganska bra idag va Diche? ;) Vi är 6 par i våran grupp så det är kul! Ett av dom är våra gamla grannar som vi inte visste skulle ha barn igen :) Kändes även bra att gå igenom förlossningen, men jag tänker inte ljuga om att man blir liite nervös, men mest för det som kommer efter. Om man spruckit, måste sys mm.

• Bubbas

Händer det inget Diche?? Jag har bf 13/1 Jennie, går in i v 29 imorrn :)

• Bubbas

Åh vad spännande, då går kanske vattnet snart! Jag känner mig väldigt lugn nu för tiden då han rör sig nästan konstant, så då slappnar jag av när jag vet att han fortfarande lever. Och när man känner att han blir starkare och sparkar hårdare går det ju åt rätt håll :)

• Bubbas

NewBetty: Jag hade ett MA i okt -12 och blev skrapad. Väntade med sexet 1 månad för att läka ihop ordentligt och blev gravid igen direkt på första försöket efter en månad. Tyvärr slutade det i MF men hopp finns!

• Bubbas

NewBetty: Tack jag är redan gravid i v 29, men jag håller mina tummar för dig! :)

• Bubbas

Hoppas du kikar in här ibland och berättar hur det går/känns :) Grattis igen!

• Bubbas

Kul att höra från dig Diche! Åh det låter som ni har det mysigt ändå :) Har du provat sånna där skyddskoppar man har på bröstvårtorna? Och om man får sår kan man smörja dom med bröstmjölk tydligen. Kanske bättre än någon salva som man måste tvätta gång varje gång man ska amma? Ja vila är väl det enda rätta. Det ska det bli om 2 veckor när jag jobbat klart, känns ju helskumt! Veckorna tycks gå jättesnabbt nu men antar att dom saktar ner när jag slutat jobba :) Börjar redan få det jobbigt på nätterna, alltså han sparkar som en galning ibland och hårt! Upp på revbenen och det är ju inte så skönt! Dessutom måste man ju upp och kissa heela tiden! V 30 nu (29+3). Var hos Bm i tisdags och jag följer kurvan precis både med magmått och vikt, däremot var hb bara 108 så har börjat med niferex nu.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/