mickisa skrev 2013-04-05 08:36:59 följande:
hoppar in ja va ravid i v 11 men småblödningar o ul visade att de dött v9 på onsdagen den 27/3.. på fredagen den veckan började värkarna o ut kom en massa o besök på akuten visade att de fans 25 ml kvar.. i tisdags(2/4) Visade att 7 ml fans kvar.. (fått kramper/värkar några kvällar deärimellan) MEN nu så har ja ej blödigt på 1 dygn bara typ mini rosa flyningar...
Dem på kvinokliniken när ja fråga n är ja vet om allt e ute sa att ett negativt grav test är ett säkert tecken på att allt e ute... Men senast imorse testade jag o de visar mini mini mini mini svagt men man ser iaf 2 stäck...
SÅ till mina frågor..
Hur låntgt efter kom era - ? o vilken v hade MA?
När ska vivåga "Mysa igen" tänker inte gört från ja e 100 på att ja slutat blöda men så tänker man inflamantionsrisk
både kvinokliniken o bm sa till mig att så fprt du slutat böda o känner dig redo är de bar ao försöka igen, enda problemet är att de blir lite svårare när du + att räkna ut hur lång gången man e o när beräknat BF är?!
Mitt första MA fick jag i v 11, fostret hade dött i v 7-8 någonting. Jag fick nengativt gravtest ungefär tre veckor efter det.
Nu andra gången så var det negativt redan efter 14 dagar. Men då fick jag MA i v 9, fostret mätte v 6+2 ungefär.
Det blir svårare att räkna ut BF eftersom de inte kan anta att äl har skett på samma dag i menscykeln som den vanligen gör. Det kan ju ta några veckor innan man får äl och man vet inte riktigt när man ska förvänta sig mens heller. De säger väl 4-6 veckor efter missfall, så bör mensen komma. Men det är högst olika!