• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Åh vad härligt, grattis Jensan!

• Bubbas

Hej på er! Vad skönt björnmossa, hoppas det går till sig nu! Diche: Nää fladdret hoppade våran kille över. Har däremot kännt små buffar/sparkar i 3 veckor nu. Ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen och känner på dom nu :) Nästa vecka är det rul igen och jag längtar, men jag blir såå lugn när jag känner han där inne! :) V 18 nu!

• Bubbas

Ja för när vi var iväg på rul var jag bara i v 16 (Bm beräknade ju sedan senaste blödningen som var mf'et), så skulle få komma tillbaka i v 19, så vi hade tur för sen blir det väl inget mer :)

• Bubbas

Men Jensan vilken otur du har! Hoppas du piggnar till fort för det där lät inge vidare! Men hörrni tjejer, jag vägde 4500 g när jag föddes ;) Barnmorskorna då trodde att det skulle vara en kille som var så stor men icke, haha. Var längesen dom förlöste en så stor tjej hade dom sagt. Haha tack för den liksom! Ändå har jag varit smal hela mitt liv. Därför hoppas jag inte att det går i arv ;) Har hittills gått upp 4 kg.

• Bubbas

Tjejer, jag vet inte vad jag ska göra :( Har fått mage nu och ÄLSKAR det och vill inget hellre egentligen än att visa upp den för hela världen, men jag VÅGAR inte! Är så rädd att något ska hända igen och så vet alla. Försöker dra in magen inför vissa kunder på salongen, när jag går på ica mm. Jag som har längtat så himla mycket efter att nångång få gravidmage, som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, men nu när jag har det vågar jag bara inte visa :( Blev bara svammel det här men blir knäpp snart :(

• Bubbas

Har precis varit iväg på det andra rul'et och pojken hade vuxit och mådde jättebra! :D Känner mig gladare idag!

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/