Bubbas skrev 2013-09-18 18:07:45 följande:
Grattis SoMa, vad kul att läsa! :) Hur går det för alla? Här är jag i v 24 och har det redan körigt på nätterna. Han sätter ALLTID igång att sparka som tusan när jag lagt mig på kvällarna så då tar det ju ett tag att somna åsså känns ingen sovställning bra. Har försökt palla upp med kuddar men blir som inge bättre. Åsså får jag alltid gå upp och kissa på nätterna och då vaknar pojken ALLTID och sparkar så då är det samma visa igen. Meen det är mysigt med sparkarna och lite sömn är väl bara att vänja sig med :)
Härligt att höra Bubbas! Har tänkt på dig massor och undrat hur det gått för dig!
Visst är det härligt med sparkarna?
Min grabb har fullt ös vid lunchtid plus på kvällarna runt 19-21 tiden. Men han är för det mesta lugn
när jag lagt mig, och jag märker inget av honom under nätterna.
Nångång ibland får jag ett par buffar när jag är uppe och kissar, men det är kanske nån gång per vecka!
När klockan ringer vid 5-tiden så rör han på sig oxå, men sen tror jag han fortsätter sova
och brukar vakna runt 8-tiden.
Hoppas han är likadan utanför magen ;)
Nu är jag i v 35 och känner inte så mkt sparkar längre. Mer rörelser, och magen får konstiga former beroende på hur han har rumpan/ryggen. Han har legat med huvudet neråt rätt länge, så nu väntar jag på att
han ska fixera sig!
Kan inte förstå att han snart är ute!! Att vi äntligen ska få träffa våran son! <3