• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Meeeeeen försöker senare

• Bubbas

Provar på datan då! Tänker på dig diche <3 Igår miste vi en vän som blev ihjälklämd under en bil då domkraften gav vika. Är nu 8 st unga människor i vår närhet som gått bort de senaste 5 åren. Åsså all den här skiten, när ska det ge sig??

• Bubbas

Får nog sluta skriva via telefonen! :P Japp diche den 9/4 är det dags. Känns faktiskt skönt att ta itu med det nu. Första gången skulle jag göra gyn plus att båda ska lämna blodprov. Vet ni vad dom letar efter eller vilka mer prover man får lämna? Borde ju vara mig det är fel på iaf, eftersom det inte vill stanna kvar. Bli gravid verkar ju inte vara några problem. 3 gånger på 9 månader och då miste vi ju första i 4 månaden.. Så 3 gånger på typ 5 månader då. Men är nervöst också att dom ska hitta nått som gör att vi aldrig nånsin ska kunna få barn :'( Har nästan slutat blöda nu iaf, gick över i brunt igår. Dom första två dagarna hade jag riktigt ont och låg bara och så fort jag reste mig upp kom det massor.. Hoppas också att du får en tid snabbt diche och att allt är okej med fröet! <3

• Bubbas

Ja ganska, är orolig att dom hittar nått obra :( Känns som att vi aldrig nånsin kommer få barn. Kan liksom inte ens se det framför mig och det gör mig så ledsen.. 

• Bubbas

Jag försöker tänka positivt men innerst inne känns det bara förjävligt rent ut sagt.

Är för övrigt expert på att inte visa utåt hur jag mår eller känner mig och min sambo säger hela tiden att jag är så starkt som kan gå igenom det här gång efter gång. Dom skulle bara veta hur det egentligen känns.

Samma dag som jag började blöda riktigt nu frågade min syster om jag hade en böna i magen. Då hade hennes 3 åring sagt att han ville ha en orange bebis och att jag och min sambo hade en, haha, så hon var tvungen att fråga om han visste nått som inte hon visste. Ville bara skrika ut då att den precis var på väg ut :(
    Berättade aldrig för nån denna gång och det var ju tur.

Är även livrädd att jag ska bli lämnad också eftersom det aldrig lyckas, eftersom han så väldigt gärna vill ha barn. Spelar ingen roll hur många gånger han säger att det aldrig kommer att hända.

Blä nu blev det mycket klagande här, förlåt för det.

Håller tummarna för dig Bianca!

Idorf: Jag ser tyvärr inget heller på dina bilder.. 

• Bubbas

Hej tjejer, hur går det för er? Vi har kommit på en sak. Vid MA't hade jag urinvägsinfektion och vid både det första och andra MF'en hade jag influensa. Är kanske något fel med min sköldkörtel eller immunförsvaret då, vad tror ni? Trevlig helg.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/