• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Diche: Fy vad jobbigt! Hoppas det lättar snart! Här kom febern och influensan som ett brev på posten och igårmorse ställde jag mig redo över toaletten, mådde såå illa. Blev som tur var inget! Jag är sjukt nojjig. Sover dåligt på nätterna, vaknar ofta och känner efter om jag har ont iimagen eller har blödit/blöder :(

• Bubbas

Pratat med min bm och troligtvis går jag in i v. 5 imorgon. Ska dit och prata med henne i början av april och då ska hon skicka remiss om förfrågan på vul, för att beräkna hur långt gången jag är, men det var inte säkert man fick det :( Jag är bara glad för varje dag som går som jag inte blöder!

• Bubbas

Åh nej gör du? Stackare! Finns ju nästan inge värre än att kräkas! Vad är du i för vecka nu diche? Jag har aldrig haft någon cysta så jag vet tyvärr inte, men dom är väl oftast ofarliga och brukar försvinna av sig själv?

• Bubbas

Vad sjukt, gissa vad jag skulle in här och skriva då. Tårarna sprutar, bruna flytningar här med.

• Bubbas

Åh vad jag hoppas att allt är okej. Kom bara lite brunt när jag kissade och när jag snöt mig. Inte kommit nått de senaste timmarna. Inge röda flytningar eller blod och inge ont. Än iaf. Åh vad härligt Jennie, vilken känsla!

• Bubbas

Ja alltså när man som tar i. Kom mer brunt igårkväll och nu. Väntar bara på att blodet ska komma nu.

• Bubbas

Jodå blod och värk nu. Pratade precis med bm och kvinnokliniken med gråten i halsen och ska påbörja utredning med gyn och provtagning 9/4. Behöver jag ens förklara hur jag mår? "Tur" att jag har influensa också så jag ändå är hemma från jobbet.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/