Idorf skrev 2013-02-18 14:39:36 följande:
hej tjejer . vet inte om jag platsar här men jag var gravid men började blöda och åkte på koll o då såg man bara en tom hinnsäck i vecka 10. fick inte så mkt mer info så vet inte va de innebär så just, om fostret dött då eller om de är ett missfall och vad är skilnade på en tom hinnsäck, dött foster o missfall. allt är snurrigt nu.
har iaf blödigt rikligt i 10 dagar nu efter att ha tagit 6 tabl samma dag vi var på VUL.
är jätte orolig att allt inte är ute pga mina blödningar me klumpar, och jag drar mig för o gå på återkollen för jag vill inte höra att de kanske finns nått kvar o jag måste skapas, jag kommer inte klara av o skrapas de är min mardrömm... och jag vill heller inte ligga där i stolen med ett blodigt underliv o veta att nån ska in o titta där, nä fyfan va liten jag känner mig just nu!!
vill så gärna bli gravid igen, min kropp SKRIKER efter ett syskon!!
Hej. Klart att du ska vara här! Det tycker jag iaf.
Kanske hade du en ofostrig graviditet eller så hade fostret kommit ut men hinnsäcken var kvar?
I vilket fall som, beklagar verkligen. Gå på återkontrollen, det är mitt råd. Kan vara skönt att få ett avslut och skulle du få besked om att du måste skrapas är det väl det bästa så att du inte får en infektion och kanske skadar nått där inne.
Själv har jag tid för vul på torsdag och jag är också i valet och kvalet för jag tror att det har skött sig själv och håller på att sluta blöda. Men tänkte ta ett test först, är det helt negativt så är det ju kanske meningslöst att gå. Det är inte kul att gå på gynundersökning, speciellt inte vid missfall, men vad kan man göra?
Hoppas på att det tar sig snart igen för dig!
Jag drömde inatt att jag var gravid igen. Lite lustigt, det hade jag inte väntat mig, men kanske om man har stark önskan efter nått så drömmer man om det. Annars brukar jag bara drömma sånt när jag är gravid.