• myran6801

Klinik duktig på att matcha äggdonator med mottagare

Mycket intressant fråga! Jag har nojat enormt inför detta. Vi ska göra ÄD på IVI Alicante nästa vecka med dold donator. Vi vet i princip inget om donatorn men kliniken bedyrar de matchar efter våra foton och fysiska kriterier som vi angett. Hoppas det blir bra!

• myran6801

Tack Uma för tumhållningen! Det behövs! Denna resa känns både spännande och skrämmande måste jag säga. För mig har steget från ivf till ÄD inte varit lätt. Jag har in i det längsta hoppats på ett mirakel. Tyvärr är ju ÄD inte någon garanti men man hoppas ju det ska gå vägen. Hur går tankarna för dig ang ÄD?

• myran6801

Uma, vi började försöka få barn sent, jag var 38 och sökte inte hjälp förrän vid 40. Har alltid trott att det skulle vara lätt att bli gravid och så länge man har mens så är det väl inga problem. Trodde jag..... När vi sedan skulle göra ivf trodde jag att det var lika med barn garanterat. Så blåögd var jag! Efter 4 ivf och två avbrutna ivf och jag som hunnit fylla 44 så gör vi nu ÄD.

• myran6801

Uma, vi åker till Spanien imorgon. Vi info fr kliniken idag att av 14 ägg var 13 befruktade. Siffror man inte är van med! Vi valde IVI för vi hört mkt bra om dem och att de har hög success rate. Detta beror nog på unga donatorer.

Svar på tråden Klinik duktig på att matcha äggdonator med mottagare