• Marge Simpson

Klinik duktig på att matcha äggdonator med mottagare

Hej Uma!

Vi har varit till Ava Peter i St Petersburg och gjort en äggdonation nyligen. Har ännu inte fått svar om den tagit sig eller inte.
    De verkade i vart fall väldigt seriösa vad gäller donatorn. Det första vi fick göra var att skicka foton, både från nu och från när jag var i 20-års åldern. Sedan var vi lite intresserade av att donatorns personlighet överensstämde, och det hjälpte de oss också med.
    I övrigt var de trevliga och tillmötesgående på kliniken. Men St Petersburg var dyrare än vi räknat med, och förmodligen en trevligare stad på sommaren än på vintern.
    Kram

• Marge Simpson

Hej Uma och Myran!

Tummhållningen behövs verkligen. Har gjort mitt första blodprov nu för att se om det tagit sig. Lång väntan på svar fast det bara tar några dagar

Min äggreserv var inte mer än 0,2 varför det inte fanns något annat alternativ än ÄD för oss. Min man var först lite osäker, blir det verkligen vårt barn osv, men eftersom hans simmare är ok, så bestämde vi oss för att göra ett försök med ÄD.
    Det blir ju lite det alternativet vi har, som är lite äldre men som ändå vill starta familj, så för mig fanns det aldrig några tvivel. Förutom att ägget kommer från en donator, så kommer jag att bära barnet under mitt hjärta, och jag är övertygad om att det räcker

Jag håller tummarna för er att allt ska gå bra!

Svar på tråden Klinik duktig på att matcha äggdonator med mottagare