• Kingston

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Förstår att du känner dig uppgiven M och M!
    Vänta till helgen och konstatera att det verkligen är mensen som är tillbaka och skicka sedan in om IVF. Förhoppningsvis kan du släppa taget lite då och gå vidare.

Själv har jag lite blandade känslor idag.
    Har fått svar på alla prover som tagits och utan ett spår om att något kan vara fel.
    Frågade om nästa steg var att utreda mannen i mitt liv, men fick till svar att det vore osannolikt att problemet skulle ligga där men att vi kunde lämna spermaprov om det inte gick vägen snart.
    Ni får försöka något år till (med samlag varann dag!!!!!) lät domen... "Yeah right" kände jag inför det!
    Positivt är väl det iofs att inget verkar vara fel på mig, men något måste det ju vara trots allt. För här syns inga bebisar till :(

Och den där pausen jag har tagit känns egentligen inte heller bra. Men jag har bestämt mig för att slutföra den precis som jag hade tänkt ändå.

• Kingston

Det! är precis min skräck också så därför ger jag helt enkelt f*n i det ett tag till.
    Det får helt enkelt bli absolut sista utvägen känns det som.
    Och går det inte då... Då får det vara!

• Kingston

ScillaBlå: jisses va mycket info på en och samma gång! Förstår att ni känner er rådvilla, det hade definitivt jag gjort iaf!
    Jag hoppas ni kommer fram till vad som känns bäst och rätt för er. Lyssna till era hjärtan

• Kingston

Beklagar verkligen ScillaBlå!

M och M: spännande med föreläsningar. Jag ska också gå runt och se mig själv som flerbarnsmamma fr.o.m. Imon :D

• Kingston

Det där e ju bara för tråkigt MissyT!
    Fattar inte varför mensen dessutom ska passa på att komma tidigt?! Min gör likadant... Ingenting får ju en chans att fästa då ju!

Välkommen (även om du egentligen inte vill vara här) till dig sassafras!
    Vi har lite lika historier. Har ett barn sedan 2011 (som kom till helt oplanerat) och nu sitter man och är "otacksam" för att man bara har ett...
    Ja du! En vacker dag kanske vi sitter där med nr 2. Vi hoppas på det iaf :)

• Kingston

Nu kommer den där tiden på året igen!
    Då bebisannonseringarna löser av varann på löpande band...

Men jag skall inte vara bitter!

• Kingston

Jag väljer att bita ihop och se mig själv som tvåbarnsmorsa ;)

Lycka till i veckan då M och M :)

• Kingston

Har inte riktigt vågat ta steget så långt som du... Haha! Vill inte bli inlagd på psyket som grädde på moset ;)
    Nja jag håller det lite för mig själv... Som en liten hemlis lixom :D

• Kingston

Grattis till den som föddes då! :)
    Jag längtar också! Hur sjukt är inte det :D haha

• Kingston

Jag säger som dig M och M... Om man ändå kunde få en 2:a iaf!

A493924: grattis till er!

Måste säga att pausen som jag tillät mig själv har varit fantastisk! Det är så skönt att slippa tänka på skiten och faktiskt välkomna mensen istället för att gråta varje gång den dyker upp.
    Och nu ser jag t.o.m fram emot lite mysiga stunder framöver ;)

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?