• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Fru Karlsson skrev 2014-11-05 15:42:55 följande:

Ja varenda gång man går ner i källaren till frysen som vi har i samma rum så blir jag påmind och undrar om de någonsin kommer användas igen.De möglar väll sönder snart...Har plockat och tittat på dem ibland,hans goa doft finns ej kvar i kläderna men minnena kommer alltid finnas där.Vissa plagg är mer speciella och särskilt första bebiskläderna från BB.Vet att det finns nytt och köpa om jag blir gravid men jag vill ha de från sonen.Så det kommer bli jobbigt

Precis samma här. Ser kläderna varje dag i princip. Och det påminner.
  • M  och  M
    Donna78 skrev 2014-11-05 18:35:42 följande:

Hoppar in här då jag är i akut hjälp av lugnande ord...

Har ni alltid känt av ovitrelle-sprutan? Tog den igår morse kl 9 men känner ingenting förutom huvudvärk.

Hur då känt av?
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-11-05 19:22:09 följande:

Jag har nog plussat!:) Har aldrig fått så på de här stickorna Äl+8 idag

Åh!! Ja nu hoppas vi! Hur ska man stå ut vänta?
  • M  och  M

Jag ska testa imorgon bitti också då urinen förhoppningsvis mer koncentrerad

• M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-11-05 20:30:00 följande:

Har du några symptom M och M? Vilken dag efter äl är du? Jag har haft lite liknande mensvärk och känns som innan mens men har hört det kan kännas så när man är gravid också.

Nja vet inte. Jag vågar inte tro eller tänka eller fundera på nåt sånt än förrän jag har det mer svart på vitt med resultatet. Är inte övertygad att det är positivt än :-P

Enligt min känsla så är jag på ÄL +11, men enligt vad min vanliga tid brukar vara så skulle jag vara på ÄL +14
  • M  och  M

Jag gjorde test nu på morgonen, först med testlagrets och först hände ingenting så jag tänkte bara ja ja var väl nåt fel igår. Sen efter en stund så dök det ju upp ett streck ändå, men fortfarande svagt. Så då kände jag att Nä nu gör jag ett digitalt också, kan ju inte leva i sån ovisshet. Tog en evighet innan svaret syntes. Men ja, står gravid! Är dock inte säker än känner jag, är så rädd att det blir som sist att det snart börja blöda bara... Men hoppas.

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?