Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Jag väljer att jobba mindre för att få mer kraft och mer tid med barn & djur. Sen har jag ett tungt jobb och det sliter på kroppen. Det är mer värt för mig.
Jag väljer att jobba mindre för att få mer kraft och mer tid med barn & djur. Sen har jag ett tungt jobb och det sliter på kroppen. Det är mer värt för mig.
Tack ska ni ha!! ofattbart. Jag har haft så långa och oregelbundna cykler... men skulle gissa på v6. Min gyn ska ringa imorgon bitti!
Uppdatering från mig, vi fick komma på vul och fick se ett litet hjärta slå! hon sa att jag var v.6+1 (onsdags) och allt såg bra ut. Så hoppas det är en liten kämpe nu.
Våran lycka blev kortvarig, fick konstaterat ma, efter jag varit orolig då alla symtom en dag bara försvunnit.
Ska in på måndag och göra 2a utlåtande och behöva få igång det, då det inte kommit igång av sig själv.
Känns så fruktansvärt orättvist, när vi fått kämpa så och det blev såhär...
Hoppas det går bättre för er andra!
Tack för er omtanke! Jo min sambo stöttar mig jättebra och han tycker det är jättejobbigt. Vi har deppat och gråtit ihop. Några vänner har vetat om det, så fått stöd där med. Svårt att samla nya krafter, men samtidigt vill vi båda så gärna få uppleva en liten ihop...
Ja, det är tufft att behöva ladda om och börja om på ruta 1 igen. Vem vet hur länge det dröjer med... Men när kroppen blivit sig själv igen, så får jag se vad min gynekolog säger och om jag får börja med pergotime, som varit tanken.
Hur går det för er andra?