Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Grattis! All lycka!
Allt jag skriver bara försvinner..
Jag är på BIM +1 idag och ingen tillstymmelse till mens. Jag brukar alltid få smöblödning 2-3 dagar innan mens, men inte det heller. Det borde ju börjat typ i måndags om det skulle vara som vanligt. Jag vågar inte testa, livrädd för att få negativt! Låter knäppt men är jobbigare att få det svartpåvitt när man hoppas... Ska testa imorgon bitti. Kan vi ha lyckats efter 18 månader?! Vågar inte tro!
Ja jag hoppas innerligt, men vågar inte tro! ÄL fick jag utslag för 15 du gar sen. Har aldrig gått såhär långt förut. Har en cykel oftast på 26-28 dagar... Och grejen är att jag har ju inga menskänningar eller andra tecken på att det är på gång. Helt olikt va jag brukar ha. Jag hade känningar förra helgen, men det försvann...
Herregud jag tror det är positivt!!! De bara ett sånt med plus hemma och det är två streck! Dock är ett väldigt svagt. Men ett streck är ett streck ändå har jag fatt. Men nu måste jag försöka få t på ett digitalt så jag verkligen r det svart på vitt! Herrejävlar jag är i chock!
Fan! Det digitala visar "inte gravid" Kan det bero på att det inte var morgonurin? Ska ju ändå funka typ BIM - 4 och jag är på BIM +2 enligt vad jag tror :-\ Dubbelt det blev nu.. Glad för testet i morse och bedrövad över detta...
Blir en lång dag nu... Tror ingenting längre...
Hoppas! Försökte ladda in bild men går inte...