Kingston skrev 2014-01-16 20:31:26 följande:
Härligt att inte gå ner sig såhär som jag gör. Jag frågar mig ofta varför jag blir så väldans ledsen över detta men kanske är det för att jag är i raka motsatsen till eran situation? Här får folk barn till höger och vänster i min umgängeskrets och folk ringer och talar om att dom väntar smått (igen...). Blir galen på just det där att "alla" lyckas utom vi... Inte heller min sambo blir lika ledsen som jag. Han är otroligt realistisk och positiv hela tiden vilket också gör att jag ibland känner mig ensam om min sorg även här hemma... Knäppt jag vet!!
Känner som du. Är otroligt sorgsen över detta. Och detta över mitt liv. Går inte en halvtimme under min vakna tid som jag inte tänker på det. Hur orättvist det är. Alla i min bekantskapskrets har varit eller är gravid under denna period vi försökt. En kompis kommer till och med hinna få två barn :-\ Men nu får det vara nog. Jag betalar hellre 60000 kr än att må såhär. Det tär mig sönder inifrån. Så blir en inget denna månad, vilket det inte känns som, så kommer vi kontakta kliniken för att boka en konsultation. Nu får det vara nog.