Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Nu har även jag lyssnat på Dregens härliga sommarprat. Inte helt utan tårar skall erkännas... Det enda jag har att säga om det är: Vilken jävla historia!
Nu har även jag lyssnat på Dregens härliga sommarprat. Inte helt utan tårar skall erkännas... Det enda jag har att säga om det är: Vilken jävla historia!
Grattis världen! Och grattis Maramina och Alem till två nya prinsessor!
Life is unfair...
M och M: nej det pratas inte om syskon här.
Lilla gullunge! Förstår att det sved! Men man får väl försöka besvara frågorna så gott man kan.
Har inte fått några frågor om syskon ännu, men det kanske kommer så småningom som sagt.
Har fått så galet mkt pms-symptom de senaste 5 månaderna... Har aldrig någonsin tidigare haft några känningar av pms i mitt liv. Nu är det så illa att jag inte kan sova för att brösten gör så ont, magen är så svullen så det ser ut sol om jag är i 5:e månaden och humöret är som hos en schizofren...
Någon mer som har?
Har börjat fundera på hur min progrsteronnivå är egentligen?? Kanske är det den som är orsaken till att vi inte lyckas? Vad tror ni? Vet att det är flera av er här inne som har fått progesteron utskrivet, hur gör man?
Kram till er!
Nu har jag läst runt på olika sidor som en tok!
Om man har för låg progesteron halt så kan inte ägg fästa ordentligt och tydligen så kan man inte vara hundra säker på att man har ägglossning trots att äl-stickorna visar det...
Enda sättet att veta ordentligt är att ta tempen (och det orkar jag inte hålla på med).
Lågt progesteron kan tydligen också ge pms besvär. SÅ jag ringde KK som inte hade tid med mig eftersom jag blir lågprioriterad (eftersom vi redan har ett barn) så hon rådde mig att kontakta en privat Gyn i området som SÅKLART hade stängt....
Så nu tar jag saken i egna händer och har beställt en progesteronkräm. Blir jag gravid med hjälp av den är det en rejäl bonus men just nu vill jag bara bli av med dom här pms symptomen och få tillbaka mitt liv och min SÖMN!
Här kan ni läsa det jag hittade
www.hormoni.se/pms_och_barnloshet.php
På vilket sätt var den meckig M och M?
Vet inte alls om den hjälper... Kanske bara e en bluff? Men jag måste prova iaf.
Har upptäckt en sak som åtmn. är lite positiv med att bara ha ett barn. Iaf. såhär på sommaren...
Det är att man mkt lättare kan bada, åka runt och göra saker som en familj.
Det blir lixom inte så att man måste vara på skilda platser med varsitt barn osv.
Det jag menar att livet är rätt lätt och smidigt med ett barn... Det är ju iaf nåt positivt!
Men Gud vad vi suktar efter dom där små goa bebisarna på stränderna... T.o.m min sambo har svårt att slita sig. Inte så likt honom faktiskt.
Det låter ju inge vidare om cykeln blir helt rubbad igen! Jag som precis fått iordning på den... Hoppas inte det blir så iaf!
Jag älskar att kunna gå i bikini! Känner tvärtom att jag avskydde hur jag såg ut som gravid. Konstigt att det kan vara så olika :)
Har inte testat något utav det ScillaBlå.
Vad är bidrottninggele och munkpeppar bra för?