Inlägg från: Alexis4 |Visa alla inlägg
  • Alexis4

Se mig i ögonen ?

Hej" såg att inlägget är sen i höstas men undrar bara litenhet det gått? Jag har själv ett barn på fyra månader som jag upplever precisast som du, ts, beskrev din dotter vid fyra månader. Mitt barn ler också mot pappa och andra men kan vara jättesvårt att få lång ögonkontakt med för mig under dagarna. På håll tittar hon bättre och har koll på mig då jag rör mig i köket och hon är på golvet. Det är som om allt annat än jag är mer intressant just nu... Man blir ju bara så orolig för allt jämt och nu stressar jag upp mig över detta... Hur är det mod din dotter idag? Skulle vara intressant att veta nu när jag själv är där om du förstår ... :)

• Alexis4

Åh vad skönt att höra!!! Man blir ju så orolig... Minns du om det höll i sig ett tag? Här är soliga leenden inte heller självklara även om det kommer då och då lite mer sparsamma sådana :). När hon ligger på golvet och jag ropar på henne tittar hon inte heller på mig trots att jag märker att hon reagerar på min röst. Kunde din dotter också göra så??? Jag märker ju att hon ser eftersom hon sträcker sig efter och greppat saker i sitt "gym". Tack snälla för ditt svar och hoppas du står ut med några frågor till. Blev så glad när jag hittade din tråd och kände igen mig!

• Alexis4

Bara en undran till: min dotter är också så tyst nu. Jollrade mer förut. Var det samma med din dotter? Känner att jag inte kan sluta oroa mig...

Svar på tråden Se mig i ögonen ?