Vi gravida från RMC Malmö
Lycka till idag!
Lycka till idag!
Åh, så härligt! Grattis!
Vad härligt med semester! Här renoverar vi istället. Det gäller att få lite gjort nu, sen är det stopp i några pr... Vagn borde jag ta tag i. Kanske nästa vecka efter ul? Nu är det fullt upp med jobb och dagis i veckan. Tempot är fortfarande lite för högt...
Förra gången jobbade jag in i det sista. Jag mådde bra och var rastlös av att vara hemma. Och med tanke på att jag gick tre veckor över tiden, var det skönt att vara sysselsatt. Jag jobbade dessutom kortare dagar och blandade ut med semester.
Den här gången är jag sjukdriven och jobbar bara halvtid fram till 1 april. Troligen blir jag heltidssjuksskriven efter det. Jag tror att sjukskrivningen övergår i föräldrapenning, två veckor innan beräknad födelse.
Det är helt individuellt vad som passar och jag tror absolut att man vet bäst själv. :)
Du har rätt att ge besked till fin arbetsgivare så sent som en månad innan du kommer tillbaka, så du får hålla dig flytande på den punkten.
Grattis Mrs81! Undebart, eller hur!
Vill visa mina guldklimpar. 18,5 cm och 250 gram tunga i v.19.
Ja, det är 3D. Det är därför som den första ser lite märklig ut. Den bebisen vägrar vara still... :)
Helt vanligt. Via mödravården.
Jag gjorde mitt på mödravården i Ystad. Inte Nova. Men de har 3D även där.