• Annanax

Vi gravida från RMC Malmö

Hjärtat och Tant Groda, hoppas ni mår bättre nu när ni får vila. 
    Jag påbörjar min heltidssjukskrivning efter påsk och det ska bli helt underbart. Tänk att orka vara människa igen, helt fantastiskt! 

Här har vi en lugn påsk när det gäller det sociala och trivs med att bara vara familjen, fixa hemma och göra sådant vi inte hiunnit med. Äntilgen snurrar tvättmaskinen, vi har snart ett beboligt sovrum och till och med två tavlor har blivit uppsatta. Vi har börjat kolla på vagn och ja, äntligen känns det som om livet vänder.

Hoppas ni andra mår bra! Skönt att du i slutskedet, Karin! Skulle vara roligt om vi kunde dra ihop en fika i Malmö, en dag - är det någon som vill hänga på?

• Annanax

Hur generösa de är med ultraljud verkar helt variera. Ställ frågan om ni inte får och fråga varför det är rutin på andra sjukhus, men inte på ert!

• Annanax

Vad säger ni om att försöka dra ihop en fika? Passar helger eller kvällar bäst? Jag träffas gärna i anslutning till en tågstation eller ett fik nära, eftersom jag inte är så hemma i Malmö. Ok, kom led förslag!

• Annanax

Malphie, vi är samma. V24. Onsdagar är ingen bra dag förmig heller, men tisdag jämn vecka verkar vara bra. Vad blir det för datum då, hjärtat? Lilla torg hittar jag självklart till! Det blir fint!

• Annanax

Milli, kan du tänka dig att dyka upp efter din föräldragrupp på tisdag? För då kan vi alla den 16:e och det hade varit toppen! :)

• Annanax

Jag kan också den torsdagen! Vad är en bra tid för er? Så roligt! Jag skrev genast in det i kalendern.

• Annanax

Vid Gustav Adolfs torg, eller? Vi fick en tjej via ivf och tre av mina vänner har också ivf-tjejer. Nu vet vi inte vad det blir, än.

av
Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö