Vi gravida från RMC Malmö
Idag kunde jag inte knäppa mina arbetsbyxor och jag tror inte det beror på julmaten:) Tur att man har ett par i en storlek större.
Idag kunde jag inte knäppa mina arbetsbyxor och jag tror inte det beror på julmaten:) Tur att man har ett par i en storlek större.
Trevlig resa Malphie. Låter riktigt härligt.
Jag tog B12 och folsyra fram till vecka 12. Just nu äter jag inga vitamintillskott, har inte tänkt på det måste jag erkänna. Det enda positiva med mitt illamående är att jag äter massor av frukt. Det är den enda mat jag tycker smakar gott för tillfället. Jag försöker äta så mycket det går av annat också. Fast det borde ju inte vara något negativt att äta vitaminer. Jag hade frågat personalen på Apoteket.
Hjärtat: Hoppas allt går bra idag på Rul. Kul att få se ert lilla hjärta igen. Jag längtar tills vi ska på Rul om några veckor.
Hjärtat: Grattis, vad härligt att få se er lille kille och att allt såg bra ut. Nu längtar jag ännu mer till vårt Rul.
Gott nytt år till er alla! Tänk vilket år vi förhoppningsvis har framför oss! Minns så väl att jag vid tolvslaget nyåret 2008/2009 lovade mig själv att nästa nyår skulle jag vara gravid. Tänk så lätt man trodde allt var, det blev ju inte riktigt så. Men i år, tre år försenat, får jag faktiskt stå där och vara gravid.
Hjärtat: Vad härligt det låter! Jag minns inte exakt när vi skulle på Rul, men om ca. två veckor. Längtar, men det är lite nervöst också. Man hoppas ju att allt ska se bra ut.
Maybe: Jag hade sökt igen. Ibland måste man vara lite tjatig.
Annanax: Lycka till idag med glukostest. Hoppas att det inte visar på diabetes.
Vad skönt att höra Annanax!